Pstryk, pstryk

Sierpień był dla mnie trudny. W pracy zastępstwa, które strasznie się dłużyły, bo niecierpliwie czekałam już na swój urlop. Dodatkowo miałam „atrakcje” w postaci kolejnych badań lekarskich i oczekiwania na wyniki, doskwierających upałów, uporczywych alergii itp., itd. Mimo wszystko skłamałabym, gdybym nie napisała, że były również dni bardzo przyjemne, relaksujące, gdzie dobre samopoczucie psychiczne współgrało z fizycznym. Starałam się dużo przebywać na świeżym powietrzu, zajadać owocowo-warzywne sezonowe pyszności, delektować się każdą chwilą tylko dla siebie.






























Przedstawiam już pewnie jeden z ostatnich cykli kwiatowych. Jak wszystko, co piękne i ten już powoli się kończy. Przyroda dziwnie przyspiesza albo to mi czas ucieka przez palce.











Na koniec się pochwalę, otóż LC, czyli portal lubimyczytac.pl ogłosił nabór na Oficjalnych Recenzentów. Pomyślałam, że co mi szkodzi i się zgłosiłam. Jakież było moje zdziwienie, że pewnego pięknego, upalnego sierpniowego dnia przyszedł mail z gratulacjami! Jeśli więc traficie na LC na taki oto twór:


TO JA!! Na razie mam trudności z wyborem książki, bo w grę wchodzi oferta z ponad 60 wydawnictw (można się cofnąć do 6 miesięcy od dnia premiery!). Dobrze, że zaczynam urlop, to na spokojnie będę mogła przećwiczyć, z czym się to wszystko je! Oby tylko nie zalegało na żołądku…

Komentarze

  1. Kochana gratuluję Ci zostanie oficjalna recenzentką LC i życzą satysfakcji z tego wyróżnienia. Odpoczywaj i czerp dla siebie pełnymi garściami. Piękne zdjęcia❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam Anka, wszystkiego dobrego. Też ostatnio dużo czytam, miłego urlopu. Pozdrawiam po zabieganym poranku - prawie pół godziny w deszczu na zakupach .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również przesyła pozdrowienia. U nas też na szczęście pada, było strasznie sucho, jeszcze w niedzielę było 35 stopni!

      Usuń
  3. Aniu 🩷
    Po pierwsze serdecznie gratuluję tej współpracy! To naprawdę fajne zadanie przed Tobą. Mam nadzieję że na urlopie porządnie odpoczniesz i nabierzesz sił. Zdjęcia są cudowne! Zwłaszcza te ze słońcem. Co do upływu czasu to mam wrażenie że odkąd są moje córki na świecie to czas zdecydowanie szybciej biegnie niż gdy chodziłam do szkoły... Gorące uściski i pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dziećmi czas upływa chyba dwukrotnie szybciej ;)
      Dziękuje za miłe słowa. Staram się odpoczywać, dziś w końcu popadało i nie ma okropnego skwaru!

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia. Przyroda jest magiczna o każdej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna foto-relacja:)
    Kochana gratuluję i życzę cudnych wrześniowych dni:)
    Morgana

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia są przepiękne! Zwłaszcza to pierwsze mnie urzekło. Jest takie magiczne, czuję spokój, kiedy na nie patrzę.

    Gratuluję zostania oficjalną recenzentką! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 zdjęcie zatytułowałam "Iść w stronę słońca" ;)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia. Miłej współpracy z LC. U mnie też sierpień minął pod znakiem badań, lekarzy, wizyt, konsultacji... i końca nie widać. Wiem, jakie to męczące. Dobrego odpoczynku. Dobrze, że znajdujesz czas na małe przyjemności. Pomagają znieść szarzyznę codzienności. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia jak zawsze urokliwe.Mam nieodparte wrażenie graniczące z pewnością,że niedługo zatęsknimy za promieniami słońca w koronach zielonych drzew-jesień idzie ku nam przez park i las.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, cudownie, że zostałaś oficjalnym recenzentem na LC. Wielkie brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że wrzesień będzie dla Ciebie przyjemniejszy! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To lato było wyjątkowo ciężkie i to nie tylko pod względem pogodowym. Jednak każdy miesiąc ma swoje gorsze i lepsze dni. Warto na sam koniec pomyśleć ile dobra i radości nas spotkało :) Świetne zdjęcia, bardzo klimatyczne! Moje gratulacje, wspaniale recenzentko! Wiele ciekawych tytułów przed tobą, miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) właśnie już jeden zaczęłam czytać i to jest świetna powieść!
      Dziękuję też za miłą opinię o zdjęciach!

      Usuń
    2. To cudownie, w takim razie czekamy na recenzję! :)

      Usuń
  12. Gratuluję wyróżnienia i nowej fuchy, super sprawa :) Mnie podobnie przeorał ale lipiec. Chyba zawsze czas tuż przed urlopem jest najintensywniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas przed urlopem jest najgorszy, a potem niesprawiedliwie na urlopie leci jak szalony ;P

      Usuń
  13. Piekne zdjęcia! jesień jest zawsze nastrojowym czasem, który uwielbiam. Spacery po lesie w moim ukochanym ciepłym kardiganie zawsze są dla mnie bardzo relaksujące. Każdy powienien jak najczęściej chodzić na takie spacery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO! W końcu też ktoś, kto myśli tak jak ja! Nie ma to jak spacer w pięknych okolicznościach przyrody! Czasem specjalnie zostawiam psa w domu i idę sama, by podumać...

      Usuń
  14. Piękny ten Twój sierpień. I dopiero na Twoich zdjęciach zobaczyłam, że jesień już pomału się zbliża.
    Gratuluję zostania oficjalną recenzentką na LC :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję serdecznie wyróżnienia :) fajne zdjęcia, trzeba się napatrzeć na lato przed nadchodzącą jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mieszkam w Wielkiej Brytanii i strasznie zazdroszczę Wam tego pięknego i przede wszystkim ciepłego lata.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia piękne 😍 gratuluję Ci zostania recenzentką i życzę miłych lektur 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję zostania oficjalną recenzentką LC. Życzę Ci samych ciekawych lektur.
    Poza tym te zdjęcia są cudowne - szczególnie te, na których przebija się światło słoneczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Te zdjęcia są takie sielskie, aż przyjemnie popatrzeć! PS Gratuluję i witam w klubie – ja też zostałam wybrana na oficjalną recenzentkę! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ZAPOWIEDZI

Wszystko przez przewodnik...

Sens lajków i serduszek