Puzzle, puzzle

„Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty!”. Tak sobie podśpiewywałam wespół z Markiem Grechutą i układałam pełen ferii barw obrazek tym razem od firmy King. Ogród był pełen wspaniałości, a jak tylko ułożyłam całość i wzrok mój padł na czerwoniutkie poziomki, od razu pociekła mi ślinka. Zamarzył mi się pucharek lodów śmietankowych z nimi lub z innymi owocami a do tego kawałki pokruszonej bezy…













Któż nie tęsknił za takimi kolorowymi kwiatami? Za taką nutą optymizmu? Kwiaty to pokarm dla oczu i jednocześnie balsam dla duszy.


  Ciąg dalszy nastąpi…

Komentarze

  1. Kawał dobrej roboty Anka, pozdrawiam po ponad pół godzinie zakupów ;-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś też miałam dzień zakupów. Ustaliłam sobie uzupełnienie zapasów na wtorki :)

      Usuń
  2. Ale piękne te puzzle. Jednak widzę że bardzo pracochłonne bo dużo różnych kolorów.
    Udanego tygodnia. Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolorki! Rzeczywiście jak się spojrzy na poziomki, to ślina sama napływa do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda??? Już myślałam, że tylko ze mnie taki łakomczuch ;P

      Usuń
  4. King? Jak się układało? Ja jeszcze nie miałam okazji nic popuzzlować z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... znam lepsze firmy, ale nie układało się źle. Te akurat było wyjątkowo śliskie i dość luźne, ciągle się bałam, że rozleci mi się cały obrazek.

      Usuń
  5. Wow, jakie kolory. Piękne puzzle.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, to bardzo ciężki obraz!
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba bym oczopląsu dostała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było aż tak źle, ale musiałam sobie robić przerwy.

      Usuń
  8. ta kwiecistość puzzli ach i och:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam układać puzzle, ale wolę jakieś miejsca, szczególnie we Włoszech zamiast kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię odmianę. Ostatnio układałam holenderskie miasteczko, później pejzaż, komiks, więc teraz czas na kwiaty ;)

      Usuń
  10. Czekam na ciąg dalszy😁Piękny obraz. Wiele pracy. Bardzo jaskrawe kolory🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy już niedługo. Tyle układam, że żeby Was nie zanudzić publikuję zdjęcia raz w miesiącu ;)

      Usuń
  11. Piękny obraz. Bardzo jaskrawe kolory. Wiele pracy🙂👍

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, kolorowy motyw.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Cię Aniu. Mnie nigdy nie wystarczyło cierpliwości do ich układania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Brak mi cierpliwości do układania puzzli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh wow amazing puzzle darling

    OdpowiedzUsuń
  16. mmmm... bezy, poziomki, serek mascarpone albo śmietana bita.... ahhhh ....rozmarzyłam się....

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię tę serię :D Choć do układania się nie nadaję, to uwielbiam patrzeć na złożone puzzle :) Te są niesamowite. Naprawdę bajecznie kolorowe, takie optymistyczne. Piękny obraz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, tak w sam raz na wiosnę niezmęczoną jeszcze upałami :)

      Usuń
  18. Pięknie ♥️ Uwielbiam układać puzzle

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Nie tylko nam się podobają, znalazły już nowy dom ;)

      Usuń
  20. Uwielbiam układać puzzle. Ale z aż tak kolorowym obrazkiem jeszcze się nie spotkałam. Nie dziwię się, że tak mocno skojarzył Ci się z wiosną i tą piosenką. A poziomki? Uwielbiam ich smak, ach... Dołączyłabym chętnie do tego pucharku lodów.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnie puzzle wydają się mi nie do ułożenia. :) Chociaż kiedyś ułożyłem takie z dworcem kolejowym w dość animowanym stylu, było trudno ale się udało.

    :) Dexter to jedna z moich ulubionych kreskówek. Muszę znaleźć tę piosenkę, gdzie śpiewa Renata Przemyk z Katarzyną Nosowską.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też układałam stację kolejową w wersji komiksowej z firmy Heye. Fajna zabawa, bo co się ułożyło fragment uwidaczniała się inna komediowa scenka.

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Ja również, szalenie! Tylko praca zawodowa mi w tym przeszkadza ;P

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ZAPOWIEDZI

Pstryk, pstryk

Pstryk, pstryk