ZAPOWIEDŹ

 

---- ZAPOWIEDŹ ----

Bardzo sobie cenię Wydawnictwo Prozami. Jeszcze nie zawiodłam się na książce, która zastała wydana pod ich egidą. Tym razem zaciekawił mnie thriller, którego akcja rozgrywa się w hiszpańskich górach.

Ewa Bauer – Na zboczu góry

Premiera: 18.04.2024r.

 

Opis wydawcy

TRZYMAJĄCY W NAPIĘCIU THRILLER, KTÓREGO AKCJA ROZGRYWA SIĘ W GÓRACH HISZPANII.

Magda i Michał wyjeżdżają w podróż przedślubną. Skromny budżet sprawia, że muszą współdzielić apartament z innym turystą. Młodzi, chcąc uniknąć towarzystwa natręta, jadą w góry, by eksplorować jaskinie. Niedoświadczeni, gubią orientację w terenie. Pomoc obiecuje im młody mężczyzna mieszkający w górskiej chacie. Ma tylko jeden nietypowy warunek...

Gdy Magda i Michał nie wracają na noc do hotelu i przez kolejne dni nie ma z nimi kontaktu, bliscy zgłaszają zaginięcie. Okazuje się, że nie są oni pierwszymi turystami, którzy zniknęli w tych okolicach. Zaczyna się intrygujące, zawiłe śledztwo wspomagane przez prywatnego detektywa i zdeterminowaną przyjaciółkę dziewczyny. Czy uda się dotrzeć do człowieka z gór i jego chaty na odludziu? Jakie mroczne sekrety skrywa to miejsce?

Wzbudzająca dreszcz atmosfera, nieoczekiwane zwroty akcji. Ewa Bauer mistrzowsko wciąga w labirynt napięcia i serwuje emocjonującą podróż przez mroczne zakamarki ludzkiej psychiki.

 


                                                     Co sądzicie? Ja jestem na tak, czekam na swój egzemplarz.

Komentarze

  1. W sumie też jestem na tak, pozdrawiam, poczekam na pełną recenzję :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę ;) zobaczymy, co się okaże w praniu!

      Usuń
  2. Pojawienie się każdego thrillera psychologicznego bardzo mnie cieszy. To jeden z moich ulubionych gatunków czytelniczych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jestem zdecydowanie na TAK!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę miała na uwadze tę książkę, dziękuję za recenzję📙📖🤗
    U mnie także polecenia ciekawych książek -zapraszam😊📚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zajrzę z pewnością, ale ostatnio coś moje komentarze lądują w spamie :(

      Usuń
  5. A ja jeszcze nie czytałam żadnej książki wydanej przez to wydawnictwo i autorki też nie znam. Ale mam chęć zapoznać się z tą powieścią, bo lubię, kiedy akcja dzieje się w górach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo jest ciekawych książek z akcją w górach i to nawet na naszym poletku :) Wójcik z Himalaistką, Koziołek z Białym pyłem i mnóstwo ciekawych reportaży.

      Usuń
  6. Na pewno przeczytam, bo bardzo cenię sobie książki Ewy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że to będzie jej pierwsza książka, którą biorę na tapet.

      Usuń
  7. Akcja w hiszpańskich górach? Brzmi ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No słowo wstępu bardzo obiecujące,ciekawe co będzie dalej? 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo się dowiem ;) tylko już czytanie bez przekąsek :((((

      Usuń
  9. Ciekawi mnie ta książka, bo lubię thrillery psychologiczne.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, również pozdrawiam. Lubię sięgać po większość gatunków, ale thrillery i kryminały są jednak wciąż numerem jeden!

      Usuń
  10. Widziałam zapowiedź tej książki, ale teraz nie znajdę na nią czasu. Jak opinie będą pozytywne, to przeczytam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet czasem na pozytywnych opiniach można się zawieść :(

      Usuń
  11. Bardzo zaciekawiłaś mnie tą pozycją książkową. W sumie nawet jeśli nie kupię dla siebie to mogę zakupić do biblioteki i w wolnej chwili mogę po nią sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi bardzo thrillerowo, a w sumie... Chętnie bym do jakiegoś thrillera zajrzała! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten może być ciekawy, bo kobitka do tej pory pisała obyczajówki. Ciekawa jestem jak się odnalazła w tym gatunku!

      Usuń
  13. Wydaje się, że ta nowa książka zapowiada kolejną emocjonującą podróż! Nie znam Ewy Bauer i jej powieści ale ta obiecuje trzymać czytelnika w napięciu od pierwszych stron do samego końca. Opis pełen tajemniczych wątków i nieoczekiwanych zwrotów akcji naprawdę robi wrażenie. Zapisuje i chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogę się doczekać lektury. Zapowiada się moc emocji :)

      Usuń
  14. Ulala, moje klimaty! Czuję się zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że opis wydawcy nie skończy się tak, że narobił apetytu, a potem w czasie lektury sztućce opadną.

      Usuń
  15. Ostatnio dużo czytam , przeróżne kryminały , obyczajowe. Ta książkę też przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio dużo czytam , przeróżne kryminały , obyczajowe. Ta książkę też przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Góry, natura ogólnie to dobre miejsce dla akcji kryminałów czy dreszczowców bardziej.

    ,,Żwirek i Muchomorek" to już nie mój klimat. Ale ,,Pszczółka Maja", ,,Muminki" czy jakieś pomniejsze bajki z krajów Beneluxu (od wujka dostawałem kasety VHS z nimi) to już mój klimat. :)

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiedź bardzo interesująca :) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie z pewnością, ale sama jestem ciekawa jaka ;)

      Usuń
  19. Brzmi ciekawie, przyznam szczerze, że czuję się bardzo ale to bardzo zachęcona do lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, ale się cieszę. Czytamy razem. I zgadzam się z Tobą Prozami wydaje świetne powieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie książka do mnie dotarła. W sam raz na weekend. Teraz kończę powieść z kategorii literatury pięknej, więc będę miała odmianę :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…