Puzzle, puzzle

Oj, jakie kiedyś miałam marzenia! Przykładowo bardzo chciałam zwiedzić wszystkie kraje skandynawskie. Interesują mnie do tej pory. Czytam o nich książki historyczne, społeczne, reportaże, słucham muzyki zespołów z nich pochodzących. Już wiem, że z różnych względów nie wybiorę się nawet do jednego z nich, a moje marzenia ograniczają się już do świętego spokoju i paru bardzo leniwych dni. Nikt mi jednak nie zabroni podróży mentalnych i do takich zaliczam wędrówkę, w którą udałam się z firmą Clementoni. Norweskie Lofoty i przepiękna zorza… Raj! Układało się wspaniale, szybko, przyjemnie, a efekt prawie powalił mnie na kolana.

 

Lofoty











                                                                        Ciąg dalszy nastąpi…

Komentarze

  1. Kawał dobrej roboty Anka, super to wygląda. Pozdrawiam piątkowo, po pół godzinie zabiegania i przed sprzątaniem ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aniu 🙂
    Mnie też bardzo ciekawi ten region świata. Czasem mówię nie chętnie na emeryturze bym tam zamieszkała, to mąż mój się śmieje że na ogrzewanie dla mnie by nie zarobił bo ja straszny zmarzluch ze mnie 😁
    Dlatego też z ogromną przyjemnością obejrzałam Twoje puzzle. Nieźle musiałaś się przy nich napracować, dużo różnych kolorów i ich odcieni.
    Serdecznie pozdrawiam i udanego weekendu życzę 😘🪻🌻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby też jestem zmarźlak, ale w sumie wolę pogodę zimno/chłodno niż upalną. Może w poprzednim wcieleniu mieszkałam w którymś z tych krajów ;)

      Usuń
  3. Ps. Skończyłem czytać "Płytkie groby na Syberii" Krupy i Kerstena "Historia Szwecji". Opinie po niedzieli . Pozdrawiam jeszcze raz i jeszcze raz napiszę - do puzzli nie mam cierpliwości, więc tym bardziej podziwiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym tam pojechała na wycieczkę. Też lubię Skandynawię!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja bym tam mogła zamieszkać! Z wiekiem zauważyłam u siebie coraz mniejszą tolerancję w stosunku do ludzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo też tak mam. Poza tym im bardziej poznaję ludzi tym bardziej kocham zwierzęta...

      Usuń
  6. Wygląda to naprawdę imponująco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Puzzle nie dla mnie, ale lubię oglądać gotowe obrazki. Kilka dni błogiego spokoju i leniwego czasu - oj marzenia... Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. I znowu kolejne piękne widoki ułożone. Super wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis i myślę, że będę do Ciebie często wpadać :) Zapraszam też do mnie :) Omówiłam ciekawy temat - borowina - czarne złoto

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zestaw. Sama bym chętnie go ułożyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości wyglądają jeszcze ładniej. Teraz będzie się nimi cieszyć koleżanka. A przynajmniej mam taką nadzieję ;P

      Usuń
  11. Ja właśnie preferuję podróże z książkami, bardziej niż takie tradycyjne wyjazdy ;). Bardzo ładne te puzzle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś tradycyjne wyjazdy było fajne, pożądane, a teraz, no cóż. Wolę spacer z psem, puzzle i książki :)

      Usuń
  12. Mi też się marzą kraje skandynawskie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który najbardziej? Ja się nie mogę zdecydować ;)

      Usuń
  13. Piękne te puzzle ♡ Dawno nie układałam, a swego czasu był to jeden z moich ulubionych sposobów na relaks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Układam od dzieciństwa i zostało mi to do tej pory. Relaksują mnie bardzo!

      Usuń
  14. Super efekt! Dawno już nie układałam puzzli, a kiedyś lubiłam to robić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam puzzle i też układam, kiedy znajdę choć odrobinkę czasu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię puzzle, ale przez najbliższe 18 lat chyba nie znajdę na nie czasu :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyszło :) ja marzę, żeby zobaczyć zorzę polarną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. To moja pasja i uzależnienie (nie licząc książek) ;)

      Usuń
  19. Podziwiam! trudny wzór!
    https://okularnicawkapciach.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, za każdym razem jak widzę Twoje puzzle to tak bardzo też bym chciała! W dodatku wybierasz cudowne obrazki, a ten to już w ogóle doskonały! Zawsze marzyłam żeby zobaczyć zorzę polarną... Ponoć teraz nawet na północy Polski swobodnie ją oglądają, ale nawet to mi się póki co nie udało. :( Mam nadzieję, że kiedyś się uda i zobaczyć zorzę, i w końcu wygospodarować choć trochę miejsca na puzzle. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby spełniły się Twoje marzenia i plany. Synowi koleżanki udało się i zorzę zobaczyć i sfotografować!

      Usuń
  21. Wyjątkowe marzenia i wspaniała podróż mentalna! Chociaż czasem rzeczywistość może ograniczyć nasze możliwości podróżowania, cieszy mnie, że wciąż możesz odkrywać fascynujące miejsca poprzez książki, muzykę i wyobraźnię. Zapraszamy Cię docnas na norweskie widoki :) znajdziesz u nas wiele ładnych miejsc i między innymi takie widoki jak na tym zdjęciu w zakładce Lofoty :) z zorzą jeszcze nie upokowalam ale to kwestia czasu :) pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyjątkowe marzenia i wspaniała podróż mentalna! Chociaż czasem rzeczywistość może ograniczyć nasze możliwości podróżowania, cieszy mnie, że wciąż możesz odkrywać fascynujące miejsca poprzez książki, muzykę i wyobraźnię. Zapraszamy Cię docnas na norweskie widoki :) znajdziesz u nas wiele ładnych miejsc i między innymi takie widoki jak na tym zdjęciu w zakładce Lofoty :) z zorzą jeszcze nie upokowalam ale to kwestia czasu :) pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…