ZAPOWIEDZI

 

---- ZAPOWIEDZI ----

Ostatnio tyle wydawnictw budzi się do życia po przerwie świąteczno-noworocznej, że częściej zapowiadam, co ciekawego wpadło mi w oko, niż zdołam przeczytać. Tyle książek do mnie ostatnio przyszło, że przyznam szczerze – musiałabym wziąć kilka dni urlopu i czytać dzień, noc i nie robić nic poza tym…

Ale do meritum…

Tym razem kolejne wydawnictwo, które bardzo lubię, a mianowicie Prozami proponuje:

 

Premiera: 15.02.2024

Danka Braun: Nie pamiętam Cię córeczko

 


Opis wydawcy

W jednym z krakowskich szpitali przebywa młoda pacjentka, która na skutek urazu głowy straciła pamięć. Nie wie, kim jest ani jak się nazywa. Po kilku dniach w jej sali pojawia się mężczyzna, Aleks Kulik, twierdząc, że kobieta ma na imię Laura i jest jego żoną oraz matką ich pięcioletniej córeczki.

Laura nie rozpoznaje męża, córki ani domu, w którym podobno mieszkają od pewnego czasu. Staje się nieufna i podejrzliwa, ale wszystko wskazuje na to, że rzeczywiście jest Laurą Kulik. Kobieta powoli akceptuje więc rzeczywistość i asymiluje się w nowej dla siebie rodzinie. Zaczynają ją jednak nawiedzać niepokojące sny.
 
Kilkakrotnie śni jej się inny mężczyzna i inna dziewczynka, z którymi czuje mocną emocjonalną więź. Pewnego dnia podczas spaceru w pobliskim lesie Laura spotyka mężczyznę ze snu… i jej dotychczasowe życie ulega niespodziewanym perturbacjom.

 

Premiera: 28.02.2024

M.M.Perr: Wywiad

 


Opis wydawcy

Podkomisarz Robert Lew wkracza w świat bogatych i wpływowych ludzi.

Redaktor Laura Jabłońska – jedna z najbardziej rozpoznawalnych osób, symbol kobiety sukcesu – zostaje zamordowana. Podkomisarz Robert Lew razem z Sonią Czech rozpoczynają śledztwo. Pierwsze podejrzenia padają na życiową partnerkę dziennikarki. Okazuje się jednak, że zabójstwo Jabłońskiej jest powiązane ze śmiercią prominentnego przedsiębiorcy z Poznania. Wkrótce wychodzi na jaw, że ofiar jest więcej. Ktoś publikuje w sieci zdjęcia tych osób z podpisem „Wszyscy są winni”. Wydaje się, że celem mordercy są najbardziej wpływowi ludzie w Polsce – mistrzowie w swoim fachu. Czy wywiady przeprowadzane z nimi przed ich śmiercią pozwolą śledczym znaleźć nić łączącą wszystkie te ofiary? A może odsłonią motywy zabójcy?
  

Czekam na obydwie książki i zastanawiam się, czy znajdę czas na pracę zawodową, spacery z psem, posiłki i sen… Książkowe mole powinny mieć skrócony tydzień pacy!

Która pozycja Was zainteresowała? A może obie?

Komentarze

  1. Pierwsza mnie zainteresowała. Pozdrawiam Anka, poza tym ta pierwsza - wywołała we mnie ciekawość :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałem komentarz jak "masło maślane" = ale pierwsza książka mnie zaintrygowała.

      Usuń
  2. Obie mnie bardzo zainteresowały. Każda książka Danki Braun jest inna, a M.M.Perr zawsze wciąga i intryguje. Nawet w powieści obyczajowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Pewnie i w tej książce Danka Braun ukryła 2 dno.

      Usuń
  3. Obydwie książki wpisują się w mój gust. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga pozycja mnie zaciekawiła. Też bym chciała mieć więcej czasu na czytanie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak M.M.Perr odnalazła się ponownie w kryminale.

      Usuń
  5. Obie ciekawe, warte przeczytania.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu czytamy razem. Cieszę się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę ;) Będziemy mogły porównać wrażenia z lektury.

      Usuń
  7. No właśnie z tym czasem to tak jest, wiecznie go brakuje. Przecież wiadomo, że na przyjemności sporo go potrzeba :D Doba powinna być zdecydowanie dłuższa :) Szczerze, to obie pozycje są zachęcające i już czekam na ich recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe pozycje! Już jestem ciekawa całej treści więc z przyjemnością sięgnę po książki:)
    Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tak nowości jest mnóstwo i czasem naprawdę ciężko wybrać na co czas czytelniczy przeznaczyć

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej zaciekawił mnie pierwszy tytuł :D Myślę, że ta książka mogłaby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy tytuł intryguje, mam nadzieję, że się nie zawiodę tak jak i na poprzednich książkach autorki.

      Usuń
  11. Myślę, że obie książki mogą się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe propozycje, tę pierwszą książkę z chęcią bym przeczytała 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. ten wywiad może być całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się styl prowadzenia fabuły przez Perr. Myślę, że zafunduje mnóstwo emocji.

      Usuń
  14. Pierwszy tytuł wydaje się intrygujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Aż trudno wybrać, bo Danka Braun również w obyczajówkach zawiera elementy kryminału...

      Usuń
    2. nie czytam za bardzo polskich autorów;)

      Usuń
  16. Obie brzmią fajnie, a okładkowo wygrywa Perr.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obydwie książki mnie zaciekawiły.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobnie z tym czytaniem Aniu. Tyle fajnych rzeczy, wybór trudny, a czas nie jest z gumy i trzeba by nic nie robić poza czytaniem. Tak się nie da, a szkoda. Ta pierwsza o tej Laurze przypadła mi Di gustu. Pomyślę o niej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek w wolnym czasie chciałby robić xxxxx rzeczy na jeden raz... czasem trudno wybrać ;)

      Usuń
  19. Obie zapowiedzi ciekawe, ale bardziej przemawia do mnie druga książka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza książka szczególnie mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza pozycja - zdecydowanie. Choć Danka Braun jest dla mnie przede wszystkim autorką sagi "Miłość, namiętność, pożądanie", którą latem 2002 połknęłam w całości na raz - polecam, to idealny cykl na letni czas, zaproponowaną przez Ciebie książkę chętnie przeczytam - już czeka na mojej półce w Legimi. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to muszę poszukać, bo seria, o której wspominasz nie jest mi znana.

      Usuń
  22. "Wywiad" bardzo mnie ciekawi. Chętnie sięgnę po tę książkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już czekam na paczkę, ciekawe, która okaże się ciekawsza.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…