ZAPOWIEDŹ

 

---- ZAPOWIEDŹ ----

 

Choć nie jestem wielką miłośniczką powieści obyczajowych, to jednak bardzo lubię i cenię sobie twórczość Anny Ziobro. Przeczytałam prawie wszystkie jej książki i nieodmiennie byłam zadowolona z lektury. Opisuje historie, które mogą przytrafić się i nam, a do tego nie słodzi, nie moralizuje, nie ocenia. 28 lutego 2024 pod egidą Wydawnictwa Dragon pojawi się jej najnowsza obyczajówka zatytułowana Ostatnia tajemnica. Jestem jej bardzo ciekawa.

Anna Ziobro

Ostatnia tajemnica

Premiera: 28.02.2024r.

 

 

Opis wydawcy

Sabina zdaje sobie sprawę, że jej dni są policzone. Podejmuje więc decyzję o przeniesieniu się do hospicjum. W podróż na miejsce zabiera ją taksówkarz Artur. Tam z kolei wspieraniem pacjentów na ostatnim etapie ich życia zajmuje się jego żona, Eliza. Małżeństwo nie podejrzewa, że ich drogi zetkną się z seniorką ponownie.

Odliczając dni, Sabina skupia się na wspominaniu przeszłości, roztrząsa podjęte decyzje, oddaje się nostalgicznym chwilom i wraca z sentymentem do młodości. Jej jedynym pragnieniem jest nawiązanie kontaktu z mieszkającą w Berlinie wnuczką Heike. Niestety przez pewien rodzinny sekret kontakt Sabiny z rodziną jej syna Piotra całkowicie się urwał.

Czy Sabina spotka się z wnuczką?

Czy uda się rozwikłać ostatnią tajemnicę?

Jaką rolę odegra w tym taksówkarz Artur i jego żona Eliza?


                                                                Co myślicie? Ktoś się skusi?


Tymczasem na Bonito:

Brakujący obrazek do kupienia na Bonito

Nie pozwól mi odejść do kupienia na Bonito

Słoik z marzeniami do kupienia na Bonito

Komentarze

  1. Poczekam na pełną recenzję Anka, ale tematyka - już jest w zapowiedzi nakreślona bardzo ciekawie, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa tematyki, co autorka nam tym razem zafunduje :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. OO super! Nie wiedziałam, też bardzo lubię jej książki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo czekam na premierę tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem mocno zainteresowana, gdyż to zdecydowanie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa tematyka. I fajna okładka w stylu retro! Przyciąga wzrok. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka niczego sobie, choć fanką takowych nie jestem.

      Usuń
  6. Jestem ciekawa twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po coś takiego bym teraz chętnie sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiedź brzmi ciekawie, muszę kupić tę książkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i cała książka będzie rzeczywiście ciekawa. Również pozdrawiam!

      Usuń
  9. Nie znam autorki, ale może warto zapoznać się z jej książkami!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam z niecierpliwością na książkę. Lubię autorkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. To według mnie jedna z ciekawszych autorek na rynku polskim.

      Usuń
  11. zapowiada sie ciekawa książka. Umiejętność nie oceniania nie moralizowania jest rudna.
    ps
    Proszę o odpowiedź na maila którego wysłałam wczoraj, chciałam potwierdzić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę czekać na twoją recenzję ^^ może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się ciekawie. Nie znam twórczości autorki, ale skoro warto ją poznać to i ja chętnie ją poznam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo rzadko sięgam po obyczajówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię tego typu książki, może się skuszę i na poznanie tej powieści. Ale najpierw poczekam na Twoją recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Książka interesująca, bardzo chętnie dowiem się o niej czegoś więcej :) Będę wyczekiwać recenzji! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi całkiem dobrze, ale zaczekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…