ZAPOWIEDZI

 

---- ZAPOWIEDZI ----

 

W wydawnictwie Czarna Owca aż roi się od ciekawych nowości. Myślę, że wśród nich każdy znajdzie  coś dla siebie. Wybrałam dwie publikacje, które najbardziej mnie zainteresowały.

 

1. Marta Zaborowska – Sześć powodów, by umrzeć

    Premiera: 14.02.2024r.


Opis wydawcy

Sześć osób i sześć powodów, dla których Miriam musiała pożegnać się z życiem. Ufała im wszystkim, a jednak któreś z nich ją zawiodło. A może sama postanowiła odejść?

W czwartą rocznicę swojego ślubu Miriam Macharow wychodzi z domu i ginie po niej wszelki ślad. Pół roku później na terenie starej fabryki w Ursusie zostają odkryte spalone zwłoki kobiety. Zbrodnia, nieszczęśliwy wypadek czy może samobójstwo? Miriam wydawała się taka szczęśliwa, więc jak to możliwe?…

O ile jej mąż, Konrad, stara się pogodzić z myślą o stracie ukochanej, to siostra ofiary ma z tym poważny problem – podczas okazania ciała nie rozpoznaje w nim Miriam i odmawia potwierdzenia jej tożsamości. Jaki ma w tym cel i czy naprawdę wierzy, że zaginiona wciąż żyje? Podobno ktoś widział ją w tłumie w tunelu metra…

Policja bada zagadkę tajemniczej śmierci: typuje pierwsze nazwiska podejrzanych o zbrodnię i stawia oskarżenia. Nikt z bliskiego grona Miriam nie może czuć się bezpiecznie, zwłaszcza że na światło dzienne zaczynają wypływać brudne sekrety, a misternie tkana sieć kłamstw zaczyna się rwać. By odsunąć od siebie podejrzenia, każdy staje przeciwko każdemu.

 

2. Marcin Faliński – Ostatni azyl

    Premiera: 28.02.2024r.

 


Opis wydawcy

Służby wywiadowcze na tropie artefaktów i tajnych dokumentów La Digue – wyspa w archipelagu Seszeli, rok 2010. Uzbrojona grupa dokonuje napadu na dom, w którym ukrywa się były oficer rosyjskiego wywiadu. Łupem włamywaczy padają bezcenne złote medaliony, ikony i fragment Bursztynowej Komnaty, skradzione przed laty z moskiewskiego muzeum i sejfów KGB.

Wiadomość o napadzie dociera do centrali MI-6. Rozpoczyna się międzynarodowy pościg, ale śledztwo grzęźnie w martwym punkcie. W międzyczasie w Berlinie ginie antykwariusz, emerytowany oficer Stasi. Oficer MI-6 Caroline Godlewski nie ma wątpliwości, że jego śmierć ma związek z tajemniczym napadem na Seszelach. Gdy kolejne ślady prowadzą do Polski, agentka Godlewski prosi o wsparcie Marcina Łodynę. Były oficer Agencji Wywiadu angażuje się w poszukiwania, co wzbudza zainteresowanie służb rosyjskich...

Kto zdobędzie zaginione artefakty i tajemnicze dokumenty? Czy Brytyjka i Polak zdołają odnaleźć skarby przeszłości? Kim jest zdrajca, kto przetrwa śmiertelną rozgrywkę, a kto zapłaci najwyższą cenę?

 



 Z niecierpliwością czekam na przesyłkę z Wydawnictwa. Paczki z paluszkami, żelki i herbata imbirowa już przygotowana...

                                                   Któryś tytuł Was zainteresował?

Komentarze

  1. Wszystkie tym razem mnie Anka zainteresowały. No i czekam na recenzję, pozdrowienia po zakupach. dziś wypróbuję Lipton Earl Grey :-)) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że propozycje i Ciebie zainteresowały. Co do herbat to ja wolę ziołowe lub takie z dodatkiem imbiru :)

      Usuń
  2. Ps. Poza tym to Wydawnictwo bardzo lubię, jak wiesz - obok Poradni K :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie propozycje wydają się interesujące, ciekawe czy ta druga to bardziej jak Severski czy Indiana Jones :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwa tytuły wzbudziły moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mart Zaborowskiej kiedyś czytałam jakąś książkę ale to było już dawno ;) Akurat te książki nie były na mojej liście czytelniczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie moje pierwsze spotkanie z autorami. Oby udane!

      Usuń
  6. Pierwszy tytuł bardzo mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza pozycja bardzo mnie zainteresowała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie książki mnie zaintrygowały. I przy okazji miałam rozkminkę o datach premier. Ciekawi mnie, dlaczego są w tych samych dniach w większości (we wszystkich?) wydawnictwach. Jakby się umówili ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uuu czuję książki w moich kllimatach:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zapowiedzi - szczególnie ta pierwsza mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemnej lektury! Ja ostatnio sięgam po nieco inne klimaty, ale chętnie przeczytam Twoje opinie na temat obu książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tę pierwszą dodałam już do koszyka w empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie bardziej przekonuje ten drugi tytuł. A premiera tej pierwszej pozycji w Walentynki to ciekawy pomysł 😀 w dniu zakochanych rozmowa o powodach do śmierci, mało romantyczne hihi 🤗
    Ale oczywiście z niecierpliwością czekam na Twoje recenzje Kochana 💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*
      Drugi tytuł może być tym ciekawszy, że nie ma aż tak dużo na rynku propozycji tego typu.
      Poczytamy, zobaczymy ;)

      Usuń
  14. Pierwszy tytuł mnie zaciekawił, z chęcią przeczytam, jeśli uda mi się kupić w formie e-book :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że okładka "Ostatniego azylu" nie wygląda zachęcająco, bo opis jest bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tych nie znam ale uwielbiam książki Agnieszki Maciąg ❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. no, no, będzie co czytać, na pewno się na nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba tytuły, jak mam być szczera, zachęcają do poznania bliżej :) Świetne zapowiedzi, czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Każda z tych książek wydaje się być interesująca, więc życzę Ci przyjemnej lektury :) Mam nadzieję, że spełnią Twoje oczekiwania, a nawet je przerosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Każda z tych książek wydaje się być interesująca, więc życzę Ci przyjemnej lektury :) Mam nadzieję, że spełnią Twoje oczekiwania, a nawet je przerosną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spełnią oczekiwania, a jak otrzymam coś więcej to tym lepiej ;)

      Usuń
  21. Zapowiadają się ciekawe lektury.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

Gdzie kot nie może tam człowieka pośle!