Pstryk, pstryk

I minął kolejny miesiąc. Dla mnie był niezwykle przyjemny, bo miałam długi urlop. Trzy tygodnie wolnego potrafią sprawić, że człowiek naładuje baterie i poczuje, że życie jest piękne, jeśli nie musimy działać pod presją upływającego czasu i sami możemy sobie wyznaczyć, co i kiedy chcemy robić. Był czas na pracę na działce i w domu, ale oczywiście był też czas na przyjemności. Pogoda była cudowna i dopisywała na tyle, że prawie codziennie robiłam po 8-10 kilometrów.































Komentarze

  1. Piękne zdjęcia, widać tu duszę Artysty. Pozdrawiam Anka :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają. Bardzo dziękuję za miłe słowa!
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wow, trzy tygodnie odpoczynku to na naprawdę luksus. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień ma w sobie dużo uroku, co widać na powyższych fotografiach. Zdjęcia są przepiękne. Mają w sobie to ''coś''.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) słoneczna i kolorowa jesień jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień jak każda pora roku ma swoje wady i zalety, ale im więcej słońca, tym przyjemniejsza i barwniejsza ;)

      Usuń
  5. Przepiękne kadry. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale Aniu, że mogłaś efektywnie odpocząć. Piękne zdjęcia. ❤️ Pozdrawiam Cię serdecznie.🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna ta jesień na twoich zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia. 3 tygodnie wolnego? Wow, bajka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bajka ;) też byłam zdziwiona, że mogę tyle wziąć, bo w poprzedniej pracy tak dobrze, to nie było ;)

      Usuń
  9. Trzy tygodnie urlopu to moim zdaniem idealny czas, żeby odpocząć, sama w sierpniu miałam tyle wolnego i też dużo czasu spędzałam na wolnym powietrzu, na działce. Widzę, że nawet udało Ci się ująć na zdjęciu sarenkę, super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że urlop trwający 3 tygodnie powinien być obowiązkiem każdego pracodawcy. Dopiero wtedy człowiek w pełni odpocznie.
      Na sarenkę "polowałam" już jakiś czas. W końcu chyba poznaje mnie po zapachu, bo pozwala do siebie podejść dość blisko.

      Usuń
  10. I jest cudnie🍁🍂🌻😊
    Serdeczności moc przesyłam🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, widziałam, że Ty również miałaś cudowne spacery 😊

      Usuń
  11. Pięknie uchwycona jesień na zdjęciach :D I nawet sarenka zapozowała :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Sarenka była na tyle miła, że przez dobrą chwilę pozowała :)

      Usuń
  12. Cudowne zdjęcia! taki piękny wrzesień!
    https://okularnicawkapciach.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! Bardzo klimatyczne! 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. 3 tygodnie urlopu to zdecydowanie coś - ja swój zaczynam od poniedziałku :-)
    Piękne zdjęcia- magiczna jesienna aura <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna jesień... Można się zakochać... ;) Mnie w tym roku wiosna-lato-jesień przeminęły niemal niezauważalnie, ale od kiedy skończył się ten przedślubny pęd, jestem zdeterminowana by być bardziej uważną, bo to mnie naprawdę uszczęśliwiało. Człowiek zobaczy taką sarenkę albo soczystą gałąź pełną jarzębiny i dzień od razu piękniejszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym, to ważne, by cieszyć się z małych rzeczy i dostrzegać piękno nawet w kroplach deszczu.

      Usuń
    2. Masz rację. Uważam też, że to bardzo ważne, bo pomaga radzić sobie z codziennością. ;)

      Usuń
  16. Marzy mi się taki dłuuugi urlop. Póki co połowa września upłynęła mi pod znakiem presji w pracy i ciągnącej się choroby :(

    Przepiękne kadry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo współczuję, mam nadzieję, że już czujesz się dobrze?
      Pozdrawiam i życzę zdrowia!

      Usuń
  17. Nieustannie to jesień jest moją ulubioną porą roku. A Twoje zdjęcia są cudowne, pełne barw i magii 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kadry. Aż zatęskniłam za lasem. / Iris

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatni miesiąc był niezwykle udany, piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna jesień na zdjęciach 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdy patrzę na pierwsze zdjęcie przypominają mi się słowa piosenki -"w żółtych płomieniach liści brzoza dopala się ślicznie" głos Łucji Prus magiczny i twoje zdjęcia też

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…