Zapowiedź

 

---- ZAPOWIEDŹ ----

Osoby, które choć trochę interesują się polskimi powieściami obyczajowymi, wiedzą zapewne kim jest Anna Ziobro. Już niedługo, a nawet za chwilę, bo czas leci jak szalony, 6 września 2023 nakładem Wydawnictwa Dragon wyjdzie jej najnowsza powieść Domki z kart. Będzie to 3 tom Serii nadmorskiej. Wydawca zapewnia, że można go czytać bez znajomości poprzednich tomów. Na scenę wchodzą bowiem nowe postacie. Kiedy trzeba, Autorka przypomina, co się działo w poprzednich częściach.


Opis wydawcy

Pomimo nieprzyjemnych doświadczeń życiowych Lena i Marcin nie rezygnują z miłości, planując ślub. Choroba chłopaka postępuje, ale Marcin się nie poddaje. Lena nadal nie odzyskała w pełni pamięci i wciąż jest pozbawiona wspomnień sprzed wydarzeń, które ich połączyły. Granie na skrzypcach to jedna z niewielu rzeczy ocalonych z pełnej niewiadomych przeszłości.

Lenę wciąż wspiera 17-letnia Ada, młoda matka, wokół której nieustannie kręci się Leszek. Ten z kolei ma na głowie utrzymanie trzech młodszych sióstr, matki i schorowanego ojca. Wracający z zagranicy brat Ady – Sebastian, pojawia się znienacka w życiu siostry, podobnie jak i ojciec Marcina – Jan.

Co sprowadza mężczyzn do Gdańska?

Czy relacja narzeczonych przetrwa tę próbę?

 

Przejmująca opowieść o podążaniu za głosem serca, pokazuje, że każdy zasługuje na szczęście.


                                     Ktoś się skusi?

Komentarze

  1. Poznawanie tej serii dopiero przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla fanów tej serii to na pewno świetna wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ta seria. Mam ją w planach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam nadmorskie klimaty, więc chciałabym poznać tę serię 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam 3 jej książki i mi się podobały. Mnie nie przeszkadza, że to trzeci tom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że też nie czytałam poprzednich tomów.

      Usuń
  6. Chyba jeszcze nie słyszałam o tej serii. Jednak jak wiesz to zupełnie nie moje klimaty, dlatego nie mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, że nie Twoje klimaty. Szykuję dwie recenzje książek fantasy, które może Cię zainteresują )

      Usuń
  7. Sprawdzę sobie te książki. Bo wolałabym jednak zacząć od początku.

    OdpowiedzUsuń
  8. seria jest mi nieznana ale ta okładka hipnotyzuje i przyciąga mocno!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam książek tej autorki, ale bardzo lubię powieści obyczajowe więc może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorkę znam, a tu kusi przede wszystkim miejsca akcji :)

      Usuń
  10. Czekam z niecierpliwością aż przeczytam te książkę 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…