Zapowiedź

 

---- ZAPOWIEDŹ ----

Jako wielbicielka kryminałów, thrillerów i sensacji nie mogę nie znać twórczości M.M. Perr. Jest to Autorka kojarzona ze świetną serią z podkomisarzem Robertem Lwem. Fabuła zawsze była, spójna, dopracowana i zagadkowa do samego końca. Tym razem jednak będzie możliwość poznania Autorki z zupełnie innej strony. Już 17 sierpnia 2023 nakładem Wydawnictwa Prozami ukaże się jej pierwsza powieść obyczajowa z wątkami psychologicznymi nosząca tytuł Wszystkie winy mojej matki.

 

Opis wydawcy

Zu, wielka krakowska artystka, trafia w ciężkim stanie do szpitala. Nikt nie wie, co robiła wcześniej i dlaczego ma rany na dłoniach. Do szpitala przyjeżdża jej córka, z którą Zu nie widziała się przez dziesięć lat.

Gdy Gabriela była małą dziewczynką, nagle z jej życia zniknął ojciec. Musiała wtedy szybko dorosnąć i w przeciwieństwie do matki – stąpać twardo po ziemi. Kiedy jako dorosła kobieta wraca do Krakowa, zastaje swój rodzinny dom w rozpaczliwym stanie. Dawno niewidziane wnętrza i przedmioty sprawiają, że bolesne wspomnienia zasypują jej myśli i serce. Próbując uprzątnąć dom, kobieta odkrywa makabryczną tajemnicę skrywaną przez stare mury.

Czy Gabriela i Zu będą chciały odbudować relacje zerwane wiele lat wcześniej?

Czy dramatyczna historia z przeszłości, która położyła się cieniem na życiu obu kobiet, może stać się nicią łączącą na nowo matkę i córkę?


              Jesteście ciekawi jak M.M. Perr sprawdzi się w obyczajowej odsłonie? Ja bardzo!

Komentarze

  1. Też jestem ciekaw, zapowiedź Anka - intryguje. Pozdrawiam znad końca lektury "Historia ustroju Polski - X - XX wiek". Tyle, że ja teraz będę bardziej od września aktywny na Bookstagramie ;-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia z lekturą, dla mnie to zawsze były ciężkie klimaty ;)
      Powodzenia na Bookstagramie. Ja tam konta nie mam, ale może uda mi się zajrzeć jako anonim.

      Usuń
  2. Właśnie dzisiaj dotarła do mnie ta książka. Zapowiada się wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno przeczytam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. No też jestem ciekawa jak to będzie, bo wszystkie książki z Lwem przeczytałam i są na widocznym miejscu na półce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wiesz mi raczej nie po drodze z obyczajówkami, więc raczej nie sięgnę.
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam też 2 fantastyki (recenzja jednej już niebawem). Czekam też na "Koronę z kości".

      Usuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Brzmi interesująco. Na pewno jest to ciekawa i porywająca historia ^^ Nie mogę doczekać się twojej recenzji, mam nadzieję, że książka okaże się naprawdę dobra!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zaciekawiłaś mnie tą recenzją- zapowiedzią. Bardzo lubię tajemnice i historie, które dzieją się w konkretnych polskich miastach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa tej historii. Mam nadzieję, że znajdę w weekend czas, by się z nią zapoznać.

      Usuń
  8. Brzmi całkiem ciekawie. PS Świetna okładka, intrygująca.

    OdpowiedzUsuń
  9. to może być bardzo ciekawa książka - jak będę miała czas, to sięgnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwisko polecam, a czy samą książkę również to niebawem się okaże ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Olá,
    Sendo jornalista e professor de filosofia, não poderia deixar de parabenizar uma blogueira que divulga literatura com tanta desenvoltura.
    Já estou entre seus amigos do blog.
    Abraços direto do Rio de Janeiro, Brasil!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Może być ciekawie. Będę miała na uwadze ten tytuł. Okładka na pewno rzuci się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka taka, że książki nie sposób przegapić ;)

      Usuń
  12. no no, mocno mnie zachęciłaś!
    https://wordpress.com/home/okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Twórczości autorki nie znam, ale z chęcią poznam twoje zdanie o tej książce.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…