Pstryk, pstryk

 Jeden z moim zdaniem, najpiękniejszych miesięcy w roku już za nami. Uwielbiam maj za budzącą się do życia przyrodę, za feerię barw, różnorodność, świeżość, otaczające zapachy pobudzające zmysły, za dotyk promieni słońca jakże miłych, ale jeszcze niepalących skóry. Co prawda znów nie mogłam wygospodarować dużo czasu dla siebie, ale przez fakt, że jest już szybko jasno rano i dłużej wieczorem mogłam uszczknąć dla siebie chwilkę i poszukać ciekawych ujęć.










































                                                Życzę Wszystkim przyjemnego czerwca!!!

Komentarze

  1. Też uwielbiam maj. Szkoda, że tak szybko mija... Ciekawe zdjęcia. Przyroda wiosenna jest piękna. Udanego czerwca! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne migawki :) uwielbiam maj, wszystko kwitnie i pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia Anka, kawał dobrej roboty. Od końca czerwca już noce będą dłuższe. Pozdrawiam po zabieganym poranku , hehe - 4 - te piętro bez windy, ale trening jest ;-) . I jeszcze sprzątanie, ale to akurat kocham :-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps. No i czuć tu Duszę Artysty :-) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia aż miło popatrzeć 💗

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak. Maj to przepiękny miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt, maj to przepiękny miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co ukrywać - pięknie się zrobiło za oknem. Szkoda tylko, że miałam tak mało czasu na cieszenie się wiosną...niestety koniec roku szkolnego to dla mnie masakra i ciągnę na oparach (no ale byle do wakacji).
    A zdjęcia cudowne - aż nabiera się ochoty, by wyjść na spacer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że podniosły Cię na duchu.

      Usuń
  9. Wszystkie zdjęcia są piękne. Przyroda kryje w sobie wiele piękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje dzieciaki są teraz na etapie szukania wszędzie ślimaków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Te majowe kolory są najpiękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia. W tegorocznym maju najbardziej zachwycały mnie młode listki brzozy. U Ciebie znalazły się na drugim zdjęciu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Maj mimo wszystko w tym roju był mało słoneczny,ale udało ci się uchwycić piękno tego miesiąca i jedne z nielicznych promieni.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wiosnę! Żadna inna pora roku nie ma w sobie tyle piękna, koloru i zapachu, co właśnie wiosna. Choć każda ma swój specyficzny zapach. Ale tylko wiosną poczujemy piękny zapach bzu. Zdjęcia cudne jak zawsze! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu jestem pod wrażeniem Twoich niezwykłych fotek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Szkoda tylko, że bez nie rozkwitł, bo ścięły go przymrozki.

      Usuń
  16. Witam serdecznie ♡
    Bardzo lubię maj, szkoda, że tegoroczny był dość zimny. Moją ulubioną porą roku jest lato- wiadomo dlaczego, upał! :) Mam nadzieję, że czerwiec będzie cieplejszy :) Wspaniałe zdjęcia Kochana, same cudowne kadry :) Ślimak to mój ulubiony ^^ Piękna matka natura!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja za upałami nie przepadam, ale czasem miło się wygrzać w słońcu.
      Matka natura jest cudna, nawet tworząc takiego ślimaka.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Podobają mi się te ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Ciebie takie słowa - to prawdziwy komplement! Jesteś moim mistrzem w uchwyceniu chwil!

      Usuń
  18. Zdjęcia robią wrażenie. Faktycznie jest na nich ten rozkwit przyrody zatrzymany.

    Szczerze mówiąc główkowałem chwil parę, aby w miarę dobrze oddać w notce o książce jej zagmatwaną fabułę. Nie mniej są w komentarzach osoby chętne na takie wyzwanie. Na pewno trzeba do takiej książki spokoju, aby móc się w pełni skupić na fabule.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. your blog is very nice. Good luck. good luck :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, podobają mi te szczególnie z kwiatami i te z żółtymi liśćmi.

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne zdjęcia przyrody!
    https://www.instagram.com/p/CtGdgQ2odTS/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pod tym względem maj faktycznie jest wyjątkowy :)
    Piękne kadry!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe zdjęcia, uwielbiam takie zbliżenia, można wyraźniej dostrzec szczegóły 😉 Maj pod względem zielonego życia nie ma sobie równych, z kolei czerwiec zagląda do nas już mega kolorami, owockami lub pierwszymi jego zalążkami😉 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wszystkie zbliżenia wychodzą, ale staram się ;) Mam już kilka zdjęć na czerwiec, choć przymrozki do -3 pozbawiły mnie kilku ujęć :(

      Usuń
  24. Maj uwielbiam za zapach akacji i bzu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiosna ma w sobie coś magicznego, coś, codaje nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. "I wtedy przyszedł maj..." - tak mi się skojarzyło jak zobaczyłam te soczyste kolory. :D Natura jest niesamowicie wdzięczną modelką - zawsze coś się dzieje, każda pora ma swoje charakterystyczne i niepodrabialne piękno, a Twoje zdjęcia za każdym razem cieszą moje oko. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…