ZAPOWIEDŹ

 

---- ZAPOWIEDŹ ----

O pisarskim tandemie Dębskich zrobiło się głośno wraz ze wzrostem popularności stworzonej przez nich serii o Tomku Winklerze. Tym razem postanowili zaskoczyć swoich fanów bowiem zamiast kolejnych przygód detektywa i babci Romy rozpoczęli nową serię, w której głównym bohaterem będzie kot. A właściwie kotka...

Premiera już 26.04.2023!!


Opis wydawcy

Kiedy Jovan upada ugodzony nożem mordercy, Sheila stoi na balkonie i wszystkiemu się przygląda. Tylko ona widzi zabójcę i chociaż nie zna motywu zbrodni, wie już, że zrobi wszystko, żeby pomścić swojego opiekuna. Jest tylko jeden problem: Sheila jest kotem…

Kiedy do sprawy zabiera się regularna, to znaczy dwunożna wrocławska policja z komisarz Magdą Borkońską na czele, nikt nie spodziewa się, że najważniejszym świadkiem w śledztwie zostanie ruda kocica rasy norweski leśny. Ale Sheila to nie żaden kot w butach, a ta historia to nie bajka, w której zwierzęta mówią. Borkońska będzie musiała przerzucić pomost ponad gatunkowymi podziałami i to szybko, bo niebezpieczeństwo grozi im obu na serio.


 Dla zachęty krótki fragment:

Widziałam, jak zginął: ugodzony nożem w brzuch, powyżej pępka, pod mostkiem.  Rozpaczliwie otworzył oczy, jakby zobaczył coś wspaniałego, jedynego w życiu, ale gdy kończy się życie, gdy się umiera, to się nie widzi żadnej cudownej rzeczy ani istoty, ani żadnego anioła, ani kościstej czarnej Śmierci. Otworzył też usta, może chciał wezwać pomoc albo kogoś ostrzec? Nic nie usłyszałam, drzwi balkonowe i zamknięte okna skutecznie wytłumiły każdy dźwięk. I jeszcze zanim runął na plecy jak kłoda, zaczął podnosić rękę, nie wiem, zamierzając uderzyć zabójcę czy się przeżegnać? Gdy opadał na podłogę, chwycił palcami obrus, zmiął go w garści i pociągnął, a wraz z obrusem przez blat przejechała popielniczka. Jovan upadł, odchylił głowę i rzucił mi pożegnalne spojrzenie.



Kto się skusi? Ja z pewnością sięgnę po książkę. Ciekawa jestem charakterku i pomysłów kotki.

Komentarze

  1. Z chęcią przeczytam, jako miłośnik kotów, w nieco dalszej przyszłości Anka. Pozdrawiam znad podręcznika łaciny i hellenizmu ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio obserwuję, że koty w różnych formach podbijają rynek wydawniczy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są urocze, ale nieprzewidywalne zwierzaki i za to je kocham ;)

      Usuń
  3. To ja gdy miałam kota zdecydowanie się z nim spierałam 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednym z moich kotów spierać się nie da, będą szramy ;)

      Usuń
  4. Ooo, jak widzę kota, to wiem, że muszę mieć książkę :0

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem już po lekturze i bardzo gorąco polecam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka w sam raz dla mnie. Uwielbiam wszystko związane z kotami 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. czytam wszystkie książki, w których występują koty!

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę ze warto siegnąć po te publikacje. Może kupie ją też na prezent

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mega:D z kotełem detektywem:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fragment zapowiada emocjonującą i intrygującą fabułę. Na pewno przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam koty i taką tematykę książek- chętnie przeczytam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. okładka mnie przekonała!

    OdpowiedzUsuń
  13. Na kota ludzie się rzucą :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspomnianą na początku serię autorów chce sprawdzić. Z kolei ta książka zapowiada się bardzo ciekawie. Czekam na twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu tak zachęcasz, że już ją mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bedę musiała zapoznać się z tą serią

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…