Puzzle, puzzle - świątecznie

„Krok po kroku, krok po kroczku, najpiękniejsze w całym roczku idą święta”. Chciałoby się zakrzyknąć: już!?! A no już… sama nie wiem, kiedy to wszystko zleciało. Niby w pewnych momentach czas się dłuży, w pracy godziny ciągną się jak guma do żucia, a gdy przychodzi co do czego, okazuje się, że cichaczem nastąpił kolejny rozdział w naszym kalendarzowym życiu, coroczny etap – Święta!

Co prawda za świąteczny obrazek zabrałam się już dużo wcześniej, ale nie zmienia to faktu, że układało się bardzo przyjemnie. Ciepło na sercu robiło się, gdy myślałam o tym, jak niedługo będę zawieszać bombki na choince. Czas wszystko zweryfikował, okazało się, że w tym roku nie możemy mieć z różnych względów choinki, święta będziemy spędzać w okrojonym składzie, wizytując również szpital, ale co się napatrzyłam na bombki to moje. Oto efekty:





                                                                Tymczasem życzę Wam:

Świętości świąt na każdy dzień
Miłości więcej, szarości mniej!


Ciąg dalszy nastąpi...

Komentarze

  1. Czekam na dalszy ciąg Anka. Dobra robota, dużo zdrowia :-) . Ja dziś miałem strasznie zabiegany piątek. Zdrowych Świąt :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie :) Wesołych Świąt, dużo zdrowia, radości, pogody ducha i smakołyków na świątecznym stole :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet w puzzlach znajdziemy świąteczny motyw

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, rodzinnych, pełnych wiary, miłości i nadziei Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w atmosferze serdeczności i życzliwości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych, rodzinnych, pełnych wiary, miłości i nadziei Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w atmosferze serdeczności i życzliwości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Zdrowych, radosnych, spokojnych i pełnych ciepła Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykro mi, że Wasze plany musiały się zmienić. Życzę dużo zdrowia i obyście szybko znaleźli się w komplecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam układać puzzle 😊 Wesołych Świąt 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowia i spokoju na te Święta!
    https://okularnicawkapciach.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych i przede wszystkim zdrowych ŚWIĄT !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne są te puzzle. Sama chętnie bym je ułożyła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam puzzle szczególnie takie kolorowe :) ja sobie nie poukładam bo moje chłopaki nie pozwolą. Wszystko by roznieśli. Bardzo fajowski ten wzór.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny świąteczny obrazek. Wszystkiego dobrego na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Gdzie kot nie może tam człowieka pośle!