Pstryk, pstryk

W tym roku zima przyszła niespodziewanie szybko (rzeczywiście mogła zaskoczyć drogowców). Nie pamiętam, kiedy w połowie listopada spadł śnieg warstwą znacznie grubszą niż cukier puder i poleżał sobie w stanie nienaruszonym przez tydzień. Później nastąpiła fala przenikliwej do szpiku kości wilgoci, mgły, przez które strach było rano wyruszać do pracy. 

Nastrój też trochę siadł, więc i zdjęć nie zrobiłam tyle, ile bym chciała. Jednak parę ujęć się zebrało, a motywację dostałam od koleżanki z serwisu czytelniczego, która własnoręcznie zrobiła dla mnie bombki do świątecznego stroika. Nie tylko to miłe z jej strony, ale jakże podnoszące na duchu.





















Post opublikowany z opóźnieniem, ale mam nadzieję, że wybaczycie...

Komentarze

  1. Wybaczamy ;-). Zdjęcie cudne, zwłaszcza tego kota. Pozdrawiam Anka. Męczę Vademeca do historii i Mitologię Kubiaka ;-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot też był zdziwiony, że to już biało ;) generalnie bardzo lubi hasać po śniegu.

      Usuń
  2. Twoje zdjęcia są mega cudne. Nie wiem, czy te słowa oddają w pełni mój zachwyt, bo tak mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia. A zima pewnie jeszcze wróci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia. Fantastyczne ujęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, a bombki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia, a bombki śliczne 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia. Podoba mi się to z kotem i z liśćmi na "cukrze pudrze".

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. Bombki super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia! marzy mi się jeszcze więcej zimy!
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia super :) Co do zimy to zgadzam się i tęsknię za śniegiem. W moim regionie już coraz rzadziej można doświadczyć prawdziwej zimy z mrozem i śniegiem właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze zdjęcia :) jesień zawsze działa na mnie nostalgicznie :) szkoda, że śnieg szybko stopniał i święta nie były białe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, również robiłam ostatnio mniej, bo jak spłynął śnieg to i temu ponuremu krajobrazowi nie chce się pstrykać.
    Bombki są przecudne, jeszcze takiego wykonania nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombki zrobiły na mnie spore wrażenie. Na "żywo" wyglądają jeszcze piękniej :)

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia, bardzo nastrojowe :). Śnieg spadł szybko, trochę poleżał i równie szybko się roztopił... Szkoda, że Święta nie były ośnieżone... Te bombki od znajomej są świetne, ludzie to mają zdolności! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tylko podziwiać, niektórzy mają magię w dłoniach!

      Usuń
  14. Ślicznie! Fakt, że czasami nawet zamarznięty deszcz na jezdni może być bardziej śliski od mrozu i lodu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudowne oraz klimatyczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana!
    Dziękuję za 2022r. i życzę, aby nowy 2023 był tylko lepszy🍀🌹🤗💝

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia.
    Tymczasem ja nie tęsknię za zimą i mam nadzieję, że już nie wroci.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jasne że wybaczamy Aniu. Piękne fotki. Ja muszę robić zdjęcia telefonem, bo mam aparat zepsuty. Najbardziej mi się podoba fotka z kotem przy drzewie. Super. Pozdrawiam serdecznie Aniu.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia! Masz do tego smykałkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia robią wrażenie. Ja nie mam za bardzo sprzętu i miejscówek na takie wypady. Chyba, że park, albo miasto się liczą jako ciekawe miejsce do zdjęć. W sumie co kto lubi. :)

    Dziękuję za życzenia, bardzo, bardzo miło mi się zrobiło. Jako ,,życzeniowy" słoń w składzie porcelany mogę tylko spróbować, by nawiązać do Twoich życzeń. Życzę na Nowy Rok przede wszystkim zdrowia, uśmiechu i spełnienia marzeń, a także pomysłów na wpisy oraz wszystkiego co najlepsze może być.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne ujęcia. Takie mające swój klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie uchwycony zachód słońca - niebo przyozdobione chmurami potrafi wtedy przybierać najbardziej niezwykłe kolory.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Pies asystent = proteza oczu i pomoc dla duszy