---- ZAPOWIEDŹ ----

Już niebawem, bo 12 października nakładem Wydawnictwa Prozami ukaże się najnowsza książka Autorki, którą bardzo lubię. Danka Braun tworzy niby zwykłe, banalne historie, w których wszystko nagle się zmienia o 180 stopni, stają się one nieoczywiste i burzą spokój. Ma przy tym lekki przyjemny styl. Szykuje się więc kolejna ciekawa i wciągająca lektura idealna na jesienne wieczory.

 Opis wydawcy:

Liliana Romańska, właścicielka sklepu obuwniczego i opiekunka czarnego kota, nie jest zwyczajną dziewczyną. Posiada zdolności paranormalne, dlatego brat nazywa ją Wiedźmą. Dzięki instynktowi i wizjonerskim snom Liliana potrafi przewidzieć niebezpieczeństwo i nadchodzące zdarzenia.
W jednym ze snów, który często się powtarza, pojawia się postać jej przyszłego męża. Pewnego dnia Lila spotyka tego mężczyznę i nawiązuje z nim bliskie relacje. Jej emocjonalny i psychiczny spokój burzy jednak przyjaciel brata, Dominik Darski, oraz… morderstwo. Wkrótce okazuje się, że także życie Liliany jest zagrożone. Prywatny detektyw Mirek Filer wynajęty przez rodzinę Romańskich podejmuje się znaleźć sprawcę zbrodni i zamachu na Lilę.


                                       Czy ktoś oprócz mnie pokusi się na lekturę?

Komentarze

  1. Nie znam tej autorki, zachęciłaś mnie do przeczytania😊📕📖
    Serdeczności zostawiam🍁🍂🌻😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością na Twoją recenzję tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z chęcią bo to na pewno będzie ciekawa książka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z lekturą poczekam Anka na Twoją recenzję, przesyłam pozdrowienia :-) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie znam powieści autorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znoszę określenie "zwykła dziewczyna". Ale opis książki zachęca do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie planuję sięgać po tę książkę, ale jestem przekonana, że znajdzie grono czytelników, któremu się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze słyszę o tej autorce. Brzmi naprawdę kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią skuszę się na tę książkę, zaciekawiła mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam kilka książek autorki i bardzo mi się podobały. Jestem ciekawa tej 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada się ciekawa książka!
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej autorki, ale brzmi intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę zarówno o książce, jak i o autorce. Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę miała na uwadze ten tytuł. Recenzję przeczytam z ciekawością. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Pies asystent = proteza oczu i pomoc dla duszy