Puzzle, puzzle

Moja koleżanka nie mogła mi sprawić większej radości i to liczonej podwójnie. Nie dość, że dostałam puzzle bardzo dobrej firmy Schmidt, to jeszcze obrazek przedstawiał coś, od czego jestem totalnie uzależniona – żelki! Co prawda wraz z wiekiem uzębienie nie pozwala już na zjadanie paczki tygodniowo, ale co obrazek nakarmił wzrok, to moje.

Chyba każdy choć raz w życiu usłyszał reklamę niemieckich żelek Haribo? „Haribo smak radości”; tak więc układałam ze sloganem reklamowym, nadmiarem śliny na ustach i z pożądaniem w oczach. Zajęło mi to stosunkowo mało czasu, bo wszystkie elementy jakby same wskakiwały na właściwe miejsce. Pianki, malinki, żabki… ach… życie bywa bardzo słodkie!


Układając, dołożyłam jeszcze jedną przyjemność, słuchałam audiobooka Johna Steinbecka Myszy i ludzie. Dobrze, że obrazek kolorowy, bo powieść strasznie dołująca i smutna.


                                                     Ciąg dalszy nastąpi…

Komentarze

  1. Kawał dobrej roboty Anka. Pozdrawiam serdecznie, po prawie półgodzinnych zakupów z rana ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno nie było łatwo ułożyć te puzzle. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudny wzór, ale efekt jest imponujący.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci idzie! Widzę, ze strategia dopracowana :) Czekam na całość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne puzzle! Sama lubię układać, ale obecnie ciężko z miejscem u mnie na takie 1000 elementów :(

    OdpowiedzUsuń
  6. o wow, toż to puzzle dla mojego męża, fanka żelek:)
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fan żelek?? To fantastycznie, że nie tylko ja kocham ciamciać ;)

      Usuń
  7. Niesamowity wzór! Bije po oczach kolorystyką i bardzo fajnym, pozytywnym przekazem 😉Ciekawi mnie ile czasu ci potrzeba, aby ułożyć takie cudo 😉 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ten wzór układałam jak byłam na urlopie, układałam 3 dni licząc przerwy na inne zajęcia 😉

      Usuń
  8. Muszę w końcu zaopatrzyć nas w ciekawe puzzle na długie jesienno-zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Puzzle są dobre na stres, ja tak przynajmniej mam.
    Układam czasem, ale z Wnusiem😀
    Pozdrawiam serdecznie😊🌼

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrzę na ten obrazek i sama się ślinię znad... paczki żelek Haribo. :D Piękne puzzle!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Gdzie kot nie może tam człowieka pośle!