Pstryk, pstryk

Tak długo czeka się na wymarzony odpoczynek, a urlop mija, jak z bicza strzelił. Pogodę miałam w kratkę: trochę się poopalałam z książką na bujanym fotelu, ale już z kocem na plecach, trochę zmarzłam przy otwartym w nocy oknie, trochę zmokłam i ciut mnie owiało. Mimo wszystko nie narzekam, co wolne, to wolne i cieszyła mnie każda minuta. 

Udało mi się nawet na licznych spacerach porobić parę zdjęć. Na niektórych ujęciach widać powoli, acz nieubłaganie nadciągającą jesień…











Komentarze

  1. Piękne zdjęcia Anka. Miłego odpoczynku, ja muszę z kolei nieco wczorajszy dzień odespać i trochę "odchorować" ;-). Blogger pokazuje posty z opóźnieniem : / .

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wypoczynku. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, klimatyczne zdjęcia. A jesień już widać w pełni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i klimatyczne zdjęcia. Widać już jesień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia :) udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, wspaniałe zdjęcia! Piękna - w zasadzie już - jesień <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Wspaniały klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień też jest piękna! Będę tu zaglądać! Zapraszam do siebie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ujęcia, takie sielskie i klimatyczne. Trochę mnie zasmuca widmo nadchodzącej jesieni, bo to pora roku, której nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! :) To prawda, w urlopie czas zdecydowanie za szybko płynie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam dziś na spacerze w lesie w poszukiwaniu pani jesieni i...nie znalazłam jej🍂🍁😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Udało Ci się złapać jesień w mojej ulubionej wersji! Ja niestety mam ostatnio wrażenie, że zamiast złotej jesieni mam jesień deszczową, smętną i szarą. Dzisiaj nawet czułam smog...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia 👍 zapraszam do siebie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Gdzie kot nie może tam człowieka pośle!