UWAGA! Nadchodzi…

Wraz z Wydawnictwem Dragon zapraszam Was do zapoznania się z najnowszą książką Aleksandry Rak. Przyznam bez bicia, że nie miałam jeszcze możliwości, by zapoznać się z Jej twórczością, ale ta propozycja mnie zaciekawiła. Wydaje się idealną letnią lekturą.

Opis wydawcy:

Łucja ma 25 lat i prowadzi warsztaty artystyczne w domu kultury. Poznaje tam Kacpra, który jest malarzem i jego przyjaciela - Bonia, muzyka. Zauroczony Łucją Bonio proponuje jej, by pozowała do okładki jego pierwszej płyty. Prosi Kacpra o namalowanie portretu dziewczyny. Praca nad obrazem zbliża do siebie Łucję i młodego malarza. Dziewczyna spotyka się z Boniem, jednak po pewnym czasie odkrywa, że to właśnie Kacper zajmuje coraz częściej jej myśli.

Młody artysta nie ma łatwego życia. Jego ojciec, znany malarz, jest w stosunku do syna apodyktyczny i zawsze krytykuje jego prace. To sprawia, że wrażliwy chłopak całkowicie traci wiarę w siebie i zamyka się w sobie. Jednak Łucji udaje się w jakiś sposób do niego dotrzeć. Nadchodzi moment, kiedy dziewczyna musi podjąć decyzję, z którym z przyjaciół chce się związać...

Któremu mężczyźnie uda się zdobyć rozdarte serce Łucji? Czy Kacper pokona swoje demony i odzyska wiarę w siebie? 

                                               PREMIERA JUŻ 15 CZERWCA!

                                                            Kto się skusi???

Komentarze

  1. Jeszcze się zastanowię, wydaje się być interesującą książką :-) . Pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę miała tę książkę na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat nie przepadam za czytadłami o problemach sercowych. O tej autorce nigdy wcześniej nie słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem sięgam po tego typu literaturę, gdy "przejedzą mi się" thrillery i sensacje :)

      Usuń
  4. Zapowiada się bardzo ciekawa książka. I jaka piękna okładka.

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie do końca moje klimaty czytelnicze, ale piękna okładka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna okładka, ale książka nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Może to być naprawdę dobra książka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Opis interesujący, ale poczekam na recenzje. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jak u Ew - nie do końca mój klimat, ale okładka przeurocza. I ten opis "wypełniona kolorami..." - dokładnie tak o tej okładce pomyślałam gdy tylko ją zobaczyłam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczekam na pierwsze opinie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat nie przepadam za tego typu książkami. Jednak w naszej grupie jest kilka osób, którym mogłaby przypaść do gustu, więc zapewne wspomnę o niej przy okazji jakiejś dyskusji na jednym ze spotkań.

    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie czytałam tej autorki, choć spotkałam się już z recenzjami jej książek📖📚📗
    Pozdrawiam ciepło🍀🌞🌼😃
    Zapraszam na bloga, są dwa nowe wpisy😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mówię nie, choć nie będę szczególnie intensywnie tej książki szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka barwna, młodzieżowa powieść może okazać się dla mnie bardzo dobrą odskocznią od mrocznej literatury dla "dużej młodzieży". Mam nadzieję, że oprócz słowa "malarz" jest tam jeszcze trochę malarstwa... Bardzo dziękuję za tę propozycję, Anno i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam twórczość autorki i bardzo ją lubię, dlatego z chęcią zapoznam się z powyższą książką.

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę miała tę książkę na uwadze. Czasem potrzebuję czegoś lżejszego, a w sezonie letnim: szczególnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam z niecierpliwością. Wcześniejsze książki autorki bardzo mi się podobały 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Gdzie kot nie może tam człowieka pośle!