ZAPOWIEDŹ!!!

Czy ktoś zna twórczość Iwony Banach? Ja tak, od takich ciężkiego kalibru, jak książka „Chwast” po lżejsze i zabawniejsze, czyli cykl z Emilią Gałązką. Już cieszę się na kolejny, bo już czwarty tom z jej przygodami. Premiera już niedługo 23.03.2022.

Opis wydawcy:

Emilia Gałązka otrzymuje dokumenty uprawniające ją do spadku po zamordowanej Amerykance. Cierpiąca na depresję z powodu braku końca świata kobieta nie jest zainteresowana pieniędzmi. Magda jest w ciąży i nadal planuje otworzyć swoją agencję detektywistyczną. Emilia postanawia więc pomóc siostrzenicy, podejmując spadek. W tym celu musi jednak spełnić wymagania spadkodawczyni. Wyjeżdża na trzy tygodnie do ośrodka "Jesienny Płomień", aktywizującego bogate seniorki. Jak się okazuje, można tam znaleźć nie tylko zamożne panie, którym płatni podrywacze zapewniają porywy serc, ale także... zwłoki.
Co z całą sprawą ma wspólnego ekscentryczny zwolennik teorii płaskiej Ziemi?
Ile prawdy jest w krążącej po okolicy legendzie o duchu wisielca?

Do lektury zachęcam wraz z Wydawnictwem Dragon.




Komentarze

  1. Będę miał na uwadze. Kusząca propozycja, zapowiada się bardzo ciekawie. Pozdrawiam Anka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie klimaty, więc nie odmówię lekturze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps. Pozdrawiam po szybkim spacerze - w 22 minuty obiegłem Park i moje miasteczko ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, no :) ruch to zdrowie, ja już po 3h spacerze z psami :)

      Usuń
  4. Jeszcze nie poznałam twórczości tej autorki, ale chcę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem lubię sięgać po tego typu książki, więc będę miała na uwadze. I tak swoją drogą chyba znalazłam świetny prezent dla mojej przyjaciółki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej autorki, ale rzadko też sięgam po komedie kryminalne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, to już czwarty tom? Kiedy to zleciało!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam wcześniej autorki, ale zapowiedź brzmi bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam komedie kryminalne, więc pewnie się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam sporo dobrego o tej autorce i jej książkach, ale niestety jeszcze nie czytałam - chyba muszę to nadrobić skoro to już 4 tom!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tytuł tej ksiazki jest kozacki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie poznałam jeszcze twórczości tej pisarki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Okładki kojarzę, ale nie czytałam tych książek

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tej serii, ale wygląda bardzo obiecująco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie czekam na tę książkę, chociaż nie znam poprzednich tomów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kojarzę nazwisko autorki, lecz jeszcze nic z jej książek nie czytałam. Muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…