Puzzle, puzzle

Dawno nie zamieściłam postu dotyczącego puzzli. Nie dość, że nastrój był do kitu, to i jakoś obrazek nie szedł tak, jak bym tego chciała. W końcu dobrnęłam do szczęśliwego końca.

Nie wiem, czy ktoś w Was pamięta jeszcze taki program „Morze”? Z niecierpliwością oczekiwałam w każde niedzielne popołudnie na jego pojawienie się na ekranie telewizora. Mało tego, zakochałam się w czołówce programu. Dlatego też, gdy jedna z moich ulubionych firm wypuściła mroczne puzzle z piratami, nie byłam w stanie się oprzeć.


Piracka czołówka kultowego programu Morze:

https://www.youtube.com/watch?v=VG2x0gCGNvo

                                                           Ciąg dalszy nastąpi…

Komentarze

  1. Więc czekamy na ciąg dalszy. Kawał dobrej roboty, mój Chrześniak - 5 lat - uwielbia układać :-) . Pozdrawiam serdecznie :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają bardzo mroczny klimat, a to jeszcze bardziej czyni je ciekawymi do układania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jaki ładny, ale zarazem trudny obrazek. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna grafika! Mi marzą się właśnie jakieś wodne puzzle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na zbyciu pół wodne: z delfinami wyskakującymi z morza na tle nocnego nieba ze znakami zodiaku...

      Usuń
  5. Piękne są te puzzle i sama chętnie bym je ułożyła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam! Ależ ciężki wzór!
    https://okularnicawkapciach.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow. Niezwykle trudny do ułożenia obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Śliczna grafika, ja po prostu uwielbiam takie mroczne klimaty :) Jak dla mnie, wzór ciężki. Nie przepadam za puzzlami, mam do nich zbyt mało cierpliwości ^^ Jeszcze takie małe to może bym ułożyła ale 1500 to zdecydowanie nie na moje siły, podziwiam Cię :D Świetna robota!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham puzzle. Ale muszę trochę poczekać, aż synek mi podrośnie. Strasznie wszystko rozrzuca i nie mam miejsca, którego jego łapki by nie dosięgły 😟

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne puzzle, ostatnio jest to moja ulubiona forma rozrywki gdy za oknem brzydka pogoda :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    https://odcienie-koloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam! Ale szczegółowy! Ale efekt końcowy super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam je na ścianie. Ułożone z mamą, budzą miłe wspomnienia i świetnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne puzzle. Ja teraz układam 1500 kawałków bodajże Castorland. Puzzle z wodą, głazami w rzece i krajobrazem lasu. Mam ułożone wszystko poza owym lasem. Zatrzymało mnie tam na dluzej. Może wyjdę z niego za miesiąc 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) las i niebo, to czasem trudne sprawy ;) ja na drugiej macie mam obrazek, nad którym się męczę - wilcza rodzina z Castorland, też na 1500 elementów. Oj dają mi popalić :)

      Usuń
  14. Przepiękny obrazek i taki mniej typowy! ;) Widzę tu kilka sporych wyzwań, przede wszystkim niebo. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…