Puzzle, puzzle

Zatęskniłam już za układaniem puzzli od firmy Castorland. Jak zwykle się nie zawiodłam. Nastrojowy piękny obrazek.

Żywe kolory, wszystko dobrze spasowane. Układały się intuicyjnie, przyjemnie, relaksująco. Aż się ciepło na duszy robiło, gdy patrzyłam na stare książki, lampę naftową, filiżanki z herbatą… no i na ciasteczka oczywiście! Apetycznie wyglądają! 



Obrazek przyniósł spokój i wyciszenie.


                                                            Ciąg dalszy nastąpi…

Komentarze

  1. Kiedyś układałam dużo puzzli. Te są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek faktycznie bardzo nastrojowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe ! Naprawdę niezwykle klimatyczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Puzzle z książkami. Prawdziwe cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię układać puzzle. Ostatnio też się w nie wkręciłam i możliwe, że ułożę sobie jakiś zestaw w najbliższy weekend.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam puzzle, ale dawno ich nie układałam. Chyba czas nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ,Magiczne <3 Gdzie zakupione? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ten obrazek zakupiłam w dyskoncie książkowym Aros, ciekawy jest też sklep internetowy skryba2.pl

      Usuń
    2. Z kupowaniem stacjonarnym jest problem. Empik oferuje albo Trefla, który ma problemy z jakością i wykonaniem, albo firmę Educa lub Heye i ceny zwalają z nóg. Czasem można coś wyszukać w lokalnych księgarniach lub w Smyku, ale ceny są zdecydowanie wyższe a wybór ograniczony. Ostatnio zamówiłam kolejnego pięknego Castora i wraz z kurierem zapłaciłam dużo taniej niż bym kupiła stacjonarnie.

      Usuń
  8. Jakie ładne te puzzle. Dawno już nie układałam puzzli, a lubię to robić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie da się za bardzo zaprosić teraz znajomych na planszówki, puzzle brzmią więc całkiem zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemny obrazek. Niestety, nie mam cierpliwości do puzzli, ale lubię scrabble. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WoW! Ciekawe ile czasu układałaś ;) Ależ dawno nie miałam w rękach puzzli..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Układałam tydzień, bo akurat byłam w domu. Słuchałam audycji radiowych i jakoś to szło ;)

      Usuń
  12. Ja tez bardzo lubię puzzle tej firmy, mam 3 pudelka i na pewno kiedys kupię sobie kolejne. :)
    Chociaż jednego z nich nie dałam rady ułożyć (obrazek z wilczą mama i jej wilczymi maluchami - nie wiem czy kojarzysz?).
    Pozdrawiam :)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kojarzę..., ale mnie zaciekawiłaś jak wygląda. Ja miałam ogromne trudności z "Zorzą Polarną" z Clementoni. Musiałam sobie zrobić przerwę, bo byłam zła, że mi nie idzie. Po ... 2 latach ułożyłam ;) teraz z Castora mam w planach obrazek na 3000, sama jestem ciekawa jak będzie szło. Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Cudowny ten obrazek! To mi przypomina, że nie dokończyłam ostatnich puzzli, które układałam i wypadałoby do nich wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje plany na marzec były związane z układaniem puzzli. Udało się nam ułożyć 500 elementów, oczywiście to tylko początek, bo już zrobiłam zapasy puzzli, tym razem na więcej elementów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Też układam na 500 elementów. A na jaką firmę padł wybór?

      Usuń
  15. Ja rowniez bardzo lubie puzzle z castorlanda. Mialam ich troche. Najbardziej lubie ikladac widoki i martwa nature, idzie mi.to dosc szybko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Gdzie kot nie może tam człowieka pośle!