Puzzle, puzzle

Ostatnio puzzle układałam „na poważnie”, bo związane z malarstwem, tym razem przedstawię obrazek komiksowy, który wyszedł spod ręki Franҫois Ruyer. Grafika nazywa się „Christmas Skiing”. Firmy Piatnik nie miałam jeszcze okazji poznać pod tym względem. Zawsze kojarzyła mi się z kartami, grami planszowymi, ale nie z puzzlami.

Bardzo spodobały mi się ich obrazki komiksowe „na dowcipnie”. Różnego rodzaju scenki rodzajowe, których szczegóły poznaje się dokładnie podczas układania. Nie raz i nie dwa uśmiechałam się, bo obrazek naprawdę poprawiał nastrój.

Sam wykrojnik może i nie jest jakoś szczególnie interesujący i oryginalny, ale nie było żadnych farfocli, pyłów. Tektura była dobrej jakości, nie rozdwajała się. Kolory w miarę intensywne i co ważne, jak się pomyliłam, mogłam element wyciągnąć bez problemu (czasem w Treflu muszę się wspomagać pilniczkiem do paznokci, by podważyć puzzel). Spasowanie elementów przez austriacką firmę na medal!

Zapraszam na stok narciarski. Jest na torze zjazdowym nawet skórka od banana. Aż chciałoby się zakrzyknąć „Nasi tu byli!”.







                                                         Ciąg dalszy nastąpi ...

Komentarze

  1. Dawno już nie układałam puzzli, ale chętnie bym do tego wróciła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jest nowy rok .... masz 12 miesięcy na powrót do puzzlowania ;)

      Usuń
  2. Niegdyś układałem. Jeszcze pracując na świetlicy w szkole. Mój chrześniak często dostaje puzzle w domu i chyba w przedszkolu też. Pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio układałam puzzle z Władcy Pierścieni i Star Wars. Z komiksowymi na żarty się jeszcze nie spotkałam.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham puzzle, a te są naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od dzieciństwa nie układałam puzzli, a teraz do tego wróciłam i okazało się, że naprawdę to lubię. Wczoraj skończyłam jedne z Harrego Pottera, a dziś lub jutro chcę zabrać się za kolejne

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, uwielbiam układać puzzle 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię puzzle , poukładałabym ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…