Puzzle, puzzle

W mojej kolekcji w ramach akcji 6.12.2019 Znalazł się przepiękny obraz do układania. Mąż dobrze podpowiedział Mikołajowi. Nie dość, że puzzle z firmy Clementoni to jeszcze aż na 2000!



Widok przedstawia słynny szczyt w Alpach – Matterhorn. Jest on marzeniem każdego alpinisty. Ja się wolałam skupić na układaniu. Na krześle przy stole czułam się bezpieczniej niż na górskim stoku.



Obrazek był trudny. O ile łąka i domki poszły jak z płatka, to układanie lasu z modrzewiami, barwami jesieni i grą światłocieni dało do wiwatu. Jednak przeszkody są po to by je pokonywać i po jakimś czasie i odrobinie cierpliwości udało się. Według mnie efekt jest fenomenalny!



Clementowi też nie zawiodło. Klocki idealnie dopasowane, bez paprochów i pyłu z bardzo ładnym nasyceniem kolorystycznym.






                                                              Ciąg dalszy nastąpi .....

Komentarze

  1. Uwielbiam puzzle a te prezentują się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te puzzle są prześliczne. 😊 ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj. Ja niestety nie przepadam za puzzlami. Po prostu nie mam cierpliwości :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Puzzle to moje drugie hobby. Obraz piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś jeszcze lubi układać puzzle! Wspaniałe, odstresowujące zajęcie uczące cierpliwości i spostrzegawczości ")

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Gdzie kot nie może tam człowieka pośle!