ZAPOWIEDŹ

 

---- ZAPOWIEDŹ ----

Uważam, że nie ma nic lepszego na poprawę nastroju niż komedia kryminalna. Jest i strasznie i śmiesznie jednocześnie, a stresy dnia codziennego znikają, jak ręką odjął. Wydawnictwo Dragon już 13 marca wydaje kolejną książkę Iwony Banach pod intrygującym tytułem Upiór w moherze.

 

Opis wydawcy

Życie bibliotekarzy nie może być nudne – szczególnie jeśli odwiedzają ich nietypowi czytelnicy albo… sami bohaterowie! Pewnej nocy w bibliotece pojawia się jedna z literackich postaci, która prosi o pomoc. Podejrzewa, że autor opisujący jego przygody ma zostać zamordowany. Ta sytuacja nie jest mu na rękę, ponieważ po raz pierwszy w swoim literackim życiu czeka go scena miłosna.

Równolegle grupa pisarek i pisarzy próbuje znaleźć niebanalny pomysł na promocję swoich tytułów. Najciekawszym rozwiązaniem wydaje się im sfingowane zabójstwo. Zanim jednak uda im się tę ideę wdrożyć w życie, trafiają na innego mordercę. W miasteczku grasuje bowiem osobnik nazywany Upiorem w moherze.

Kto okaże się strasznym zabójcą?

Jak w śledztwie pomoże bohater literacki?

I czy doczeka się upragnionej sceny?

Przewrotna komedia kryminalna o zagubieniu w rzeczywistości, przełamywaniu stereotypów i niemal książkowych morderstwach.

 

Ktoś się skusi na lekturę?

Komentarze

  1. Tak napisałaś tą zapowiedź że jestem bardzo ciekawa tej książki 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poczekam na pełną recenzję, ale już widać, że zapowiada się faktycznie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja niebawem. Książka na dniach do mnie przyjdzie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo ciekawie zapowiadająca się książka. Będę ją chciała przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. No muszę stwierdzić, że już mam lekkiego banana na twarzy, a co dopiero podczas lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tytuł niezwykle zacny. Czuję, że to będzie świetna książka.

    OdpowiedzUsuń
  6. książki Iwony Banach zawsze poprawiają mi humor!
    https://okularnicawkapciach.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z komediami kryminalnymi nie zawsze mi po drodze. Jeszcze się zastanowie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Iwona - wspaniała kobieta, pisarka, tłumaczka z mojego miasta. Nie powiem, że nie znam. ;-) Największe wrażenie zrobiła na mnie powieść "Chwast".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Chwast" czytałam. Wstrząsająca lektura, do dziś pamiętam.

      Usuń
  9. Tytuł niesamowity. Bardzo intrygujące no i niebanalna fabuła. Lubię takie rzeczy. Pozdrawiam serdecznie Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle lubię książki Pani Iwony i jeszcze żadnej nie przegapiłam.

      Usuń
  10. Może być ciekawie i śmiesznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka już mi gdzieś mignęła. Nie czytałam nigdy komedii kryminalnej :) Jestem jej ciekawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uprawianie tego gatunku jest bardzo trudne, bo każdy ma inną wrażliwość i inne poczucie humoru, ale uważam, że warto zapoznać się z tym gatunkiem i znaleźć autora dla siebie. poprawa nastroju gwarantowana :)

      Usuń
  12. Zapowiada się niezła jazda... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię komedie kryminalne😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również, dlatego nie potrafiłam sobie odmówić lektury ;)

      Usuń
  14. Autorka jest mi znana, chętnie przeczytam Jej nową powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  15. HAHA!! Sięgnę z pewnością!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…