Pstryk, pstryk

W tym roku najbardziej pewnie cieszyły się osoby urodzone 29 lutego. W końcu można było naprawdę poświętować! Luty, choć tylko o dzień dłuższy i tak wlókł mi się niemiłosiernie. Pogoda była w kratkę. Śnieg, przymrozki, po paru dniach nagle w nocy +10 by za parę chwil znów sypnęło. Na spacery chodziłam, a jakże. Znów parę razy natrafiłam na łosia, poza tym widziałam parę sarenek, bażanta, lisa, a nawet spotkałam dziki. Na szczęście nieszczególnie były mną zainteresowane.















Chciałabym podziękować za przemiłą paczkę Si vis pacem, para bellum (czerwonafilizanka.blogspot.com)


Dziękuję również Urocznicy: Urocznica.pl | styl życia, literatura, natura

Nawet nie wiedziałam, że ludzkość wymyśliła zapachowe zakładki do książek! Super, mam już pomysł na dodatek do paru prezentów.

P.S. Słodyczy z paczek już nie ma… spaliłam na spacerach… chyba… mam taką nadzieję…









Cieszę się, że luty już za mną, mimo że nie był to miesiąc najgorszy pod względem zawodowym i zdrowotnym, to jednak już z utęsknieniem czekam na wiosnę, większą ilość słońca i na dużo dłuższe dni. Nastrój poprawiają mi ptasie trele. Gdy idę rano do pracy, nie ma już takiej grobowej ciszy, jak jeszcze parę tygodni temu. To znak, że idzie ku lepszemu…

Nawet kotka niecierpliwie wypatruje wiosny:






Komentarze

  1. Cudne zdjęcia Anka, pozdrawiam. Na południu deszcz i prognozują przymrozki :/ . Pozdrowienia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety pogodowo podobnie. W marcu jak w garncu...

      Usuń
  2. Kot śliczny i chyba troszkę naburmuszony, że do wiosny jeszcze daleko. Zdjęcia przepiekne. Masz bardzo romantyczną duszę i dużą wrażliwość.
    Nie wiem, które zdjęcie jest moim ulubionym...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i wspaniałe przesyłki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia z kotkiem są super. I piękne prezenty otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczaki jak zobaczyłam to pierwsze zdjęcie z kotem to myślałam, że to niedźwiedź ;) Tyle zwierząt spotkałaś na spacerach, że myślałam, a może niedźwiedzia też ;)
    Ja zawsze lekko się stresuje, kiedy idę z moim pieskiem na spacer, bo podobno u nas w lesie widziano wilki.
    Dobrze, że u Ciebie trochę się uspokoiło, a paczuszek z takimi wspaniałościami zazdroszczę :) Udanego dnia i całego tygodnia <3 Pozdrawiam Magda :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas zawsze nadleśnictwo ostrzega, gdy wilki się aktywizują. Kilka razy do roku przechodzą szlakiem w "moich" lasach. Wtedy też wolę się nie ruszać :)

      Usuń
  6. Jak zobaczyłam te zapachowe zakładki do książek, to od razu pomyślałam, że to świetny dodatek do prezentu dla każdego mola książkowego. Uwielbiamy takie "umilacze" i atrakcje, co nie? ;) PS Świetne zdjęcia, a kotka śliczna. Też uwielbiam obserwować przyrodę, więc zawsze z zainteresowaniem przyglądam się Twoim zdjęciom. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich umilaczy nigdy dość!
      Cieszę się, ze zdjęcia się podobają ;)

      Usuń
  7. Mam wujka urodzone 29.02. Była impreza :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, te z kotkiem podobają mi się najbardziej 😊 bardzo fajne paczki dostałaś 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocica jest super ;) szkoda, że jak schodzi z drzewa nie daje się przytulić. Niewzruszona jak drwal ;P

      Usuń
  9. Zdjęcia jak zwykle cudne 😃
    I ten kitku na koniec 😍
    Jeszcze trochę i będą fotografie wiosennej aury.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Już się nie mogę doczekać wiosennej aury i robienie zdjęć świeżutkim pączkom ;)

      Usuń
  10. Ja także się cieszę że luty minął. Dla mnie nie był to dobry miesiąc.
    Z przyjemnością obejrzałam Twoje zdjęcia! Są urokliwe! A i kotka jaka zwinna 😀i piękne podatki otrzymałaś, serdecznie gratuluję 😘
    Mam nadzieję że marzec będzie dobry dla nas wszystkich! 🩷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego sobie życzmy - spokojnego i przyjemnego marca ;) "nie mylić z marcowaniem :P"

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia, jak zwykle!
    A kotka...wygląda trochę jak żbik, taka piękna, duża!
    Prezenty wspaniałe.
    Zdrowia, Aniu!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kotka rzeczywiście ma coś z dzikiego krewniaka (pod względem zachowania też). Tobie również życzę mnóstwo zdrowia!

      Usuń
  12. Świetne zdjęcia! W lutym pogoda była słaba, ale teraz mamy już coraz więcej ładnych dni. Też z niecierpliwością czekam na wiosnę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosną to i humor powinien się polepszyć, zimą jakoś człowiek czuje się staro :)

      Usuń
  13. A ja chciałam dopytać czy i jak smakuje Ci herbatka? Próbowałaś ją z cytryną? Jest przepyszna na ciepło ale też jak wystygnie jest smaczna.

    Spotkanie łosia to napewno jest przeżycie takie ogromne zwierze zobaczyć na żywo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbatka bardzo mi smakuje, piłam z cytryną i bez i nie wiem, która wersja lepsza. Raz nawet dodałam miód, ale z tym dodatkiem szału nie robi.

      Usuń
    2. ciesze sie że smakuje Ci ta herbatka:)

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia Aniu, a kot kradnie uwagę. Pozdrawiam i życzę dużo dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Z zapartym tchem wyczekuję wiosny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, a u mnie znów ponuro i przymrozki, ale już jest marzec :)

      Usuń
  16. Piękne zdjęcia. I przesłanie takie optymistyczne. Chyba nie znam nikogo, kto urodził się 29 lutego.

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi luty przeleciał błyskawicznie szybko, a jeden dodatkowy dzień 29 luty poświęciłam dla siebie maseczki, peelingi itp.
    Zdjęcia przepiękne ale dobrze, że pogoda już bardziej wiosenna niż zimowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł, w końcu jakby nie patrzeć to był dodatkowy dzień ;)

      Usuń
  18. ach ten klimat leśny super wyszedł na fotach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia przezacne. A kocica skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne zdjęcia! Oj tak, czuje się już wiosnę w powietrzu, chociaż dziś u nas dosyć mroźnie, ale jednak słoneczko też jest :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne ujęcia, żywe kolory, czuć optymizm i wrażliwość fotografującego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne! A kot jest boski

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej mi się podobają fotki z twoim kotełem na drzewie i w trawie. Ślicznw. Moje ogony jak zwykle z okna wypatrują 😃 naiwnych gołębi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękne! A ten kot!! Szok!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ piękne fotki!!! Obejrzałam z przyjemnością:)
    No i oczywiście kocia piękność pełna wdzięku, w świetnych ujęciach! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotka dziękuje ;) chwilowo się zmieniła pogoda i zrobiło się bardzo zimno i znów śpi ;)

      Usuń
  26. Jak przyjdą upały będzie się tęsknić za taką pogodą!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kotka widzę w formie! :D Cudowne zdjęcia, kwintesencja tej wczesnowiosennej pory, kiedy czujemy, że wiosna nadchodzi, ale jeszcze jest tak nieśmiała. Potrafisz uchwycić piękno chwili!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I jak ładnie określiłaś początek wiosny :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…