Pstryk, pstryk

Przyznam się od razu, że z roku na rok jestem coraz bardziej zszokowana upływem czasu. A raczej prędkością przemijania. Czy to się zauważa dopiero z wiekiem? Nie tak dawno pisałam podsumowanie 2023 roku, publikowałam zdjęcia z grudnia, a tu już minął styczeń. Całe 31 dni… kiedy??? Częściej wychodziłam na spacery głównie z racji nowego domownika, który ma gdzieś jaka jest pogoda i jak się czuję. Potrzebuje wyjścia, socjalizacji, solidnej porcji ruchu, a to nie pozwala popaść w marazm i w kocykowe lenistwo. Poza tym zdrowotnie już się czułam o wiele lepiej. Jestem w trakcie szczegółowej diagnostyki, ale grzecznie czekam i staram cieszyć się każdą chwilą, tak na wszelki wypadek.



























Teraz trochę samochwalstwa. Otóż w grudniu na serwisie czytelniczym lubimyczytac.pl pojawił się ciekawy konkurs. Trzeba było ułożyć coś na kształt świątecznej piosenki, używając przy tym tytułów przeczytanych książek. Stwierdziłam, że warto spróbować. Udało się! W pierwszej połowie stycznia przyszła przesyłka z takim oto pakietem książek:



                                         Oto maluch już nie taki mały za to bardziej włochaty:





                                                    Łoś również postanowił rozprostować kości.





Komentarze

  1. Piękne zdjęcia Anka, uśmiechnąłem się też na widok łosia, pozdrawiam, wszystkiego dobrego ! .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio koło domu krążą aż 4 łosie. Może idzie wiosna ;)

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia. Maluch rozkoszny, łoś troszkę przerażający. Nie chciałabym go spotkać na spacerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, nigdy nie można być pewnym jak zachowa się dzikie zwierzę. I to tak ogromne.

      Usuń
  3. Piękne! Moje ulubione to chyba te ze słońcem. Masz rację, czas pędzi jak szalony!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz wspaniałego towarzysza. Takie spacery są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia Aniu. Gratuluję super wygranej. Uroczego masz pieska. Życzę duuużo zdrówka i pogody ducha. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! Dobrego zdrowia nigdy dość.

      Usuń
  6. O rany! A gdzież takie wspaniałe tereny, że nawet łosia można spotkać na spacerze?
    Piesek jest mega uroczy!
    I serdecznie gratuluję wygarnia w konkursie, mówiłam że Ty zdolniacha jesteś w dobieraniu słów,😍 udanego weekendu 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj już mnie nie zawstydzaj ;)
      U mnie pod Toruniem są piękne, zdrowe lasy. Koło domu kręcą się nie tylko łosie (obecnie 4), ale również sarny, lisy, bażanty, żurawie. Nawet ostatnio zaważyłam jelenia.

      Usuń
  7. Mam dokładnie ak samo. Identyczny szok...czas za szybko mija

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Uwielbiam takie leśne kadry - ośnieżone piękno!
    Gratuluję udziałów w konkursie Lubimyczytać i tej bogatej przesyłki.
    Twój pies to prawdziwy słodziak!
    Przede mną też diagnostyka, tylko muszę się najpierw na nią zdecydować....
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło że zdjęcia się podobają ;)
      Ja już nie miałam wyjścia, dla bezpieczeństwa musiałam pójść do lekarzy i zaczął się kołowrotek. Lepiej się zdecyduj ;) warto!

      Usuń
  9. ten czas pędzi jak szalony, dopiero co Nowy Rok, a tu już luty!
    Pan łoś jaki dostojny!
    https://okularnicawkapciach.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Żeby tylko ta zima odpuściła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, już dość ;) pora porobić zdjęcia kwiatów ;)

      Usuń
  11. Jakie piękne zdjęcia przyrody! PS Dużo zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak Ty pięknie tę zimę uchwyciłaś na tych zdjęciach- można rzec namalowałaś ją aparatem. Piesek przeuroczy. Bardzo kusi mnie książka Szepty. Miło słyszeć, że zdrowotnnie czujesz się lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miły komentarz. Szepty przeczytałam i bardzo mi się podobały. Teraz czytam Bezgłos. Już tak fajnie nie jest ;)
      Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  13. Piękne miejsce do spacerów! Nawet z niespodzianką:)
    Piesio przesłodki, taka maskotka:)
    A czas chyba wszystkim przemyka w jakimś szalonym tempie.
    Zdrówka życzę i wszystkiego co pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne miejsce do spacerów! Nawet z niespodzianką:)
    Piesio przesłodki, taka maskotka:)
    A czas chyba wszystkim przemyka w jakimś szalonym tempie.
    Zdrówka życzę i wszystkiego co pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym tak spacerować godzinami, nawet jak jest "nie wyjściowa" pogoda :)

      Usuń
  15. Po pierwsze - dużo zdrowia!
    Ja też z wiekiem zauważam, że czas jakby przyspieszył, dopiero co były Święta Bożego Narodzenia, a tu już mamy luty...
    Piękne zdjęcia, takie nastrojowe, zimowe, aż przyjemnie się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tobie również zdrowia, oj by ten czas płynął ciut wolniej!

      Usuń
  16. Ślicznie zdjęcia ❤️ Miłego zaczytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ piękne zdjęcia, zwłaszcza piąte mnie zauroczyło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za włochaty słodziak ♥ Głaski dla niego :) A zimowe zdjęcia baaardzo urokliwe.
    Mnie styczeń akurat nieco przeczołgał, więc cieszę się, że już minął :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przykre, mam nadzieję, że luty będzie dla Ciebie dużo bardziej łaskawy!

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Piesiu dziękuje i z dumy merda ogonem ;)

      Usuń
    2. też marzy nam się piesiu ale to jeszcze mała jest za mała xd

      Usuń
  20. Aniu, Twoje przepiękne zdjęcia zawsze wprawiają mnie w dobry nastrój. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pies robi wrażenie. :)

    Planowanie zakupów to podstawa. U mnie jest tak samo. Może dlatego wyrzucamy jakieś pojedyncze rzeczy bardzo rzadko, praktycznie się to nie zdarza.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zimowe fotki. Jaki piękny psiak <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne kadry, z ogromną przyjemnością oglądałam fotki.
    Gratulacje wygranej i przede wszystkim umiejętności stworzenia takiej piosenki szacunek😊
    Życzę by badania wyszły pomyślę i jedynie ograniczyło do malego5 podreperowania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie styczeń minął jak szalony. Piesek jest uroczy, dopinguje do spacerów a to jest ważne. Piszę tak ponieważ samej przydało by mi się więcej spacerów, jednak nie mam na nie niestety czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłam kiedyś na japońskie przysłowie: Jak masz mało czas znajdź sobie dodatkowe zajęcie...

      Usuń
  25. Piękne zimowe zdjęcia, szczególnie te z pieskiem i z łosiem 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia. Tak sobie myślę, że sama powinnam wrócić do robienia zdjęć, bo bardzo mi tego brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro sprawiało Ci to przyjemność, to powinnaś do tego wrócić. Koniecznie! Do tego ruch to zdrowie, więc połączysz przyjemne z pożytecznym ;)

      Usuń
  27. Trzecim zdjęciem jestem zauroczona!Masz rację,że czas jest nieubłagany,pędzi i gna czy nam się to podoba czy nie.Niesie chwile dobre i złe.Gdy jest źle przypominam sobie słowa naszej noblistki"Czemu ty się,zła godzino,z niepotrzebnym mieszasz lękiem?Jesteś-a więc musisz minąć.Miniesz-a więc to jest piękne."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe, mądre, głębokie i ponadczasowe słowa!

      Usuń
  28. Im jestem starsza tym szybciej czas płynie. Śliczna psinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie tylko w pracy czas szybko mi mija. Najgorsze, że w czasie wolnym - a zawsze tyle ciekawych rzeczy planuję ;) i nigdy nie zrobię nawet połowy ;/

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…