Zapowiedź

 

---- ZAPOWIEDŹ ----

 

Książki, które stworzyła Danka Braun, zawsze cieszyły się u mnie dość wysoką pozycją. Intrygujące, wciągające i napisane w lekkim stylu. Cieszę się więc, że już 18.05.2023 nakładem Wydawnictwa Prozami ukaże się jej najnowsza książka Kochanek mojej żony. Według wydawcy nowa powieść Autorki gwarantuje nam: „zagadkową śmierć, wciągające śledztwo, niespodziewane zwroty akcji”. Nie mogę się więc doczekać, aż zacznę lekturę!


Opis wydawcy

Renata i Robert Orłowscy zostają zaproszeni na rejs ekskluzywnym jachtem po Morzu Egejskim. Organizatorem jest Borys Tarnowski, prezes spółki Poldronika, a wśród uczestników rejsu znajdują się jego znajomi. Niestety, nie wszyscy wczasowicze powrócą do kraju, dla jednej z osób urlop skończy się tragicznie.

Na prośbę siostry ofiary detektyw Mark Biegler spróbuje wyjaśnić zagadkę morderstwa i znaleźć odpowiedź na pytanie, dlaczego polskie służby wbrew ewidentnym dowodom twierdzą, że było to samobójstwo, i umarzają śledztwo. Duży wkład w rozwikłanie sprawy wniesie Renata Orłowska, która dzięki swojej ciekawskiej naturze jest nie tylko świadkiem, lecz także doskonałym źródłem informacji.

Co się wydarzyło na jachcie? I dlaczego dowody wskazujące na morderstwo są przez śledczych ignorowane?

 


Czy ktoś prócz mnie nabrał ochoty na zapoznanie się z treścią nowej książki Danki Braun?

Komentarze

  1. Bardzo ciekawie się ta książka zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie mam inne lektury ;-). Pozdrawiam Anka :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że pojawi się kolejna powieść autorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej pory czytałam jedną książkę Danki Braun :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś lubiłam książki autorki, ale ta w ogóle do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi nawet-nawet. Skojarzyło mi się nieco z A. Christie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moje klimaty, ale na pewno książka znajdzie swoje grono odbiorców, któremu się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. To kryminał czy romans? Okładka sugeruje mi to drugie, ale opis... W każdym razie nie mam pewności :)

    EDIT: Pokazałam to zdjęcie swojemu chłopu z pytaniem, do której szufladki by wrzucił. Od razu wypalił: zabójstwo na statku, jakaś akcja, coś w ten deseń - a mnie opadła szczęka. W ogóle mi się to nie kojarzy, od razu pomyślałam o romansie. Może jednak się nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorka uwielbia tworzyć miks. Będzie więc i morderstwo, tajemnice, romans, wątek obyczajowy i psychologiczny ;)

      Usuń
  9. zapowiada się ciekawie!
    https://okularnicawkapciach.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się ciekawie :) Zapisuje sobie tytuł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam jedną książkę tej autorki i była ok, jednak coś mi nie pasowało. Tę na razie odpuszczę

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę jakby nawiązanie do A. Christie i ,,Śmierci na Nilu" oraz do paru spraw dość głośnych, w których brały udział Polki, które zginęły za granicą. Służby też rozwiązywały te sprawy dość niemrawo.

    Rammstein to zespół totalny. :) Jeden z moich ulubionych, TOP 10 na pewno mają u mnie.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Okładka paskudna, ale może być interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się interesująco 😉 Najlepsze, to są te pytania od wydawcy, które rozbudzają ciekawość i jak tu nie sięgnać po ksiązkę, aby dowiedzieć się rozwiązania zagadki tej historii 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby opis wydawcy nie okazał się lepszy od samej książki ;)

      Usuń
  15. Zapowiada się na świetną lekturę. Książka zdobędzie swoich fanów

    OdpowiedzUsuń
  16. Też na tę książkę mam chrapkę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o tym tytule :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…