Puzzle, puzzle

Ten jakże efektowny dwupak od firmy Falcon dał mi w zeszłym roku ostro popalić! Jeden obrazek szedł jak po maśle, ale z drugim nieźle się namęczyłam. Miewałam nawet przy nim chwile zwątpienia i wielkiego zniechęcenia, ale w związku z tym, że obiecałam pudełko koleżance by miała co układać, jak doczeka się ferii zimowych zaciskałam zęby, byłam dzielna i się nie poddałam. Puzzle ułożyłam, spakowałam i wysłałam koleżance jeszcze w grudniu.

                                                                   Oto efekty:

Obrazek nr 1:





Obrazek nr 2:





                                                           Ciąg dalszy nastąpi…

Komentarze

  1. Czekam więc na ciąg dalszy. Kawał dobrej roboty Anka, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się "wyrobię" z książkami, to będzie ciąg dalszy ;)

      Usuń
  2. Wow, jestem pod wielkim wrażeniem. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. You solved the puzzle in a very competent manner.
    www.melodyjacob.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne obrazki. Zazdroszczę cierpliwości. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe ! Ten pierwszy obrazek baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że pierwszy obrazek jest ładniejszy.

      Usuń
  6. No nieźle, ja chybabym nie polubiła dwupaków. Ale obrazki ładne. Czekam na ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo :) gratuluję cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, podziwiam cierpliwość! piękne wzory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam puzzle- uczą cierpliwości i zaangażowania- piękne masz te puzzle <3

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczaki. Kiedyś miałem puzzle ze stacją kolejową. Bardzo trudne jak dla mnie wtedy były. Dużo ludzi, szczegółów.

    :) Niektóre tytuły książek robią wrażenie i przyciągają nas od razu.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, fajne wzory, lubię puzzle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mega rozrywka na długie wieczory:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam puzzle, a pierwszy raz widzę dwupak. Czekam na ciąg dalszy i gratuluję cierpliwości i wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie bardzo efektowne

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam, jak zwykle zresztą, cierpliwość i wytrwałość. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne obrazki. Kiedyś bardzo lubiłam układać puzzle

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne puzzle. Obrazki bardzo urokliwe. Aż mnie wzięło na układanie. Tylko akurat w domu nic nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mam cierpliwości do tego. Za to synek lubi układać

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wytrwałości! Czasami potrzeba naprawdę dużo cierpliwości, aby ułożyć trudne puzzle.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…