Zapowiedź

 

---- ZAPOWIEDŹ ----

Wielkimi krokami zbliża się uwielbiana przez większość ludzi wiosna, a wraz z nią nadchodzą kolejne interesujące premiery. Wydawnictwo Dragon już 8 marca proponuje, byśmy ponownie na chwilę zamieszkali w miasteczku Anielin.

W związku z tym, że Miejsce na ziemi jest już III częścią cyklu Miasteczko Anielin, nieodzownym jest zacząć przygodę z bohaterami od I tomu, by w pełni czerpać przyjemność z lektury. Tym, którzy dopiero to zrobią, trochę zazdroszczę, bo na III część przyszło troszkę poczekać, a jestem niezwykle ciekawa, co wymyśliła irytująca mnie ponad miarę Eliza Prodi…

 

OPIS WYDAWCY

W życiu Marty i Poli wreszcie zagościł spokój. Marcin zadomowił się w Anielinie – pracuje w księgarni braci Pruskich, oświadcza się Marcie i planuje nowe życie z nią oraz rezolutną Polą. Mężczyzna pogodził się z tym, że nigdy nie odkryje sekretnej historii swojej rodziny.

Do czasu, kiedy nieoczekiwanie dla wszystkich stare tajemnice wychodzą na jaw…

Tymczasem w spokojną codzienność Anielina wkracza energiczna starsza pani. Eliza Prodi planuje wystawne przyjęcie z okazji swoich urodzin, w co angażuje całe miasteczko. W organizację włącza babcię Czesię, braci Pruskich, Polę, Martę, Marcina, a nawet pana Antoniego i panią Felicję.

Specjalnym elementem imprezy będzie niespodzianka, którą Eliza przygotowuje dla… Teofila.

 


                                                           Kto się skusi na lekturę?

Komentarze

  1. Widzę w sumie Anka i coś dla siebie. Od takiej literatury nigdy nie uciekałem. Pamiętam jeszcze 2014 rok, gdy zaczytywałem się w Kalicińskiej np. Pozdrawiam serdecznie, nowy blog historyczny się tworzy w głowie ;-). A dzień zalatany - najpierw pół godziny przy Księżycu na zakupach - ale było już widno, potem godzina zeszła na odebraniu Chrześniaka z Przedszkola :-) . Powoli wracam do blogowania. Ps. Powyższe książki mają klimatyczne okładki :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten cykl i cieszę się że mogę potrenować także tej części.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jeszcze tej serii, ale czuję, że to moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie poznałabym całą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anielin... to brzmi tak miło i kojąco. Może polecę tę serię znajomej, która lubi podobne klimaty książkowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może to być kojąca seria dla serca i duszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze się zastanowię. Jakoś nie ciągnie mnie do polskich pisarek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to masz wiele innych ciekawych pisarzy, o których często dowiaduję się z Twoich postów :)

      Usuń
  8. Mam wrażenie, że gdzieś czytałem już o tej serii. Hmmm...

    Na szczęście nie mamy kontaktu z opiekunką Babci.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo zainteresowana tą książką 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…