ZAPOWIEDŹ

 

---- ZAPOWIEDŹ ----

Jest dopiero początek roku a już obfituje on w fascynujące lektury. Wydawnictwo Prozami proponuje thriller autorstwa M.M. Perr znanego z 629 kości, Gdy nikt nie patrzy i Szepty z lasu. Przed nami odsłona 4 części cyklu o podkomisarzu Robercie Lwie.

 

Opis wydawcy:

W turystycznej miejscowości Wicierz na brzegu morza młoda rodzina znajduje zwłoki.

Denatką okazuje się matka warszawskiego radnego. Mężczyzna nie wierzy jednak, że kobieta utonęła podczas samotnej kąpieli lub popełniła samobójstwo. Prawdę ma ustalić podkomisarz Robert Lew. Trafia on na ślady wskazujące, że jej syn może mieć rację, i rozpoczyna śledztwo. Wspólnie z miejscową policjantką Jowitą przesłuchują rodziny wypoczywające na kempingu i typują pierwszego podejrzanego. Ten trop doprowadza ich do informacji o innym niejasnym utonięciu, do którego doszło wcześniej. Poszlaki wskazują, że w Wicierzy może działać seryjny morderca. Niestety brakuje jednoznacznych dowodów na potwierdzenie tej tezy. Gdy w kolejnych tygodniach znika młoda wczasowiczka, podkomisarz stawia wszystko na jedną kartę…

 


 

                    Ja już nie mogę się doczekać premiery, która nastąpi 22.02.2023r., a Wy?

Komentarze

  1. okładka jest mega ekscytujacą! A sama fabuła też mnie ciekaiw

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnej książki autora, ale publikacja wpisuje się dokładnie w klimat, który ja lubię 😉 Zapamiętam okładkę na pewno 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jaka okładka. Bardzo mocno zachęca mnie do lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego cyklu, ale ta zapowiedź kusi mnie, aby to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie trzymam się z daleka od kryminałów, może jak wróci mi na nie ochota to sięgnę po tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kojarzę tego cyklu, a to już czwarta jego odsłona. Z chęcią poznam twoją opinię o tym kryminale.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam jeszcze cyklu, ale w sumie nie jestem z tych, co muszą koniecznie czytać serie od samego początku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę czekać na tę książkę z niecierpliwością, uwielbiam thrillery od M.M. Perr. 22/02 już jest w moim kalendarzu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. opis naprawdę zachęca by poznać więcej z tej historii!
    https://okularnicawkapciach.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego autora, zapowiedź brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda na książkę, która może mi się spodobać i nieźle wciągnąć 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam książek autora. Ta okładka jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Okładka faktycznie przyciąga wzrok. A książka zapowiada się ciekawie... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie wiem, czy przeczytam tę książkę, ale okładka mega przyciąga wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie ostatnio zastanawiałam się w bibliotece nad tym autorem. Dziękuję za podpowiedź.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ją na oku a po Twojej zapowiedzi, już jest wpisana na listę do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Gdzie kot nie może tam człowieka pośle!