ZAPOWIEDŹ!!


---- ZAPOWIEDŹ ----

 

Już niebawem, bo 23 listopada nakładem Wydawnictwa Prozami wyjdzie kolejna interesująca książka.

Styl Aleksandry Tyl podbił moje serce cyklem Cztery pory roku. Ostatnia jej publikacja była raczej „na wesoło”, teraz zaś nastąpi zmiana. Prozami zapewnia, że tym razem „autorka zabierze nas w podróż pełną silnych emocji” i poleca czytać książkę z chusteczkami przy boku.

Opis wydawcy:

Nawet w najciemniejszych chwilach można znaleźć światło.

Patrycja, niegdyś wzięta modelka, obecnie realizuje się w nowych rolach – specjalistki od promocji oraz żony i mamy trójki dzieci. Dni wypełnione obowiązkami upływają szybko, ale szczęśliwie. Do czasu, gdy Patrycja dostrzega, że jej mąż Grzegorz zaczyna się od niej oddalać i wycofywać z rodzinnego życia. W Patrycji wzbierają pretensje i rodzi się żal. Czuje się osamotniona i zmęczona. Kiedy więc Grzegorz proponuje wspólną podróż i zaprasza żonę w bajkowy rejs luksusowym statkiem, ona odczytuje to jako okazję do uzdrowienia rozpadającego się małżeństwa. Nie spodziewa się, że właśnie podczas wycieczki wyjdzie na jaw skrywana przez męża tajemnica, która odbierze jej nadzieję na wspólną przyszłość. Czy Patrycja znajdzie w sobie siłę, by zaakceptować gorzką rzeczywistość?

 


Okładka bardzo mi się podoba, a co nas będzie czekało podczas lektury? Czy rzeczywiście czytelnik poczuje silne emocje, uroni łzy, ale jednocześnie nabierze otuchy i uwierzy, że zawsze mrok rozproszy  jakieś światełko?

Przekonam się po 23.11.2022r.

Ktoś chętny na lekturę?

Komentarze

  1. Okładka jest naprawdę imponująca, ale wstyd się przyznać, bo jeszcze nie poznałam nic spod pióra autorki. Może teraz nadarzy się ta okazja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jej ciekawa, też jeszcze nie miałam okazji poznać pióra autorki, może więc tym razem

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka faktycznie robi wrażenie.

    :) Tak wyszło samo jakoś z czytaniem w tym roku. Szczerze mówiąc też jestem pod wrażeniem swoich osiągnięć czytelniczych.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka ma moc przyciągania :) Fabuła wydaje się interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jeszcze nie poznałam książe tej autorki. Muszę zmienić ten stan rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli wywołuje emocje - to tak. Poczekam Anka na recenzję, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam powieści autorki, więc czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi ciekawie. Okładka przyciąga wzrok. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale kusząca okładka! nie znam autorki, ale chętnie poznam jej pióro!

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam "Wschody i zachody słońca" tej autorki i wspominam całkiem dobrze, więc tę też mogłabym przeczytać. Ale najpierw poczekam na Twoją recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się ciekawie. Znam tylko jedną książkę autorki, więc chętnie poznałabym tą nowość.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mnie zainteresowałaś tą książką. Może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…