I co dalej? Część 3

Agnieszka Peszek nie daje za wygraną i właśnie spod jej ręki wyszła kolejna część kryminalnego opowiadania. Po pewnej stagnacji, która zagościła w II fragmencie, miałam nadzieję na większą frajdę z czytania. Na szczęście się nie pomyliłam. Jest jeden warunek – przypomnieć sobie poprzednie części, bo jak wiadomo, pamięć jest ulotna. 

Odcinek III obfituje w zaskakujące zwroty akcji, wątki ciekawie się rozwinęły, a przede wszystkim wróciła tak lubiana przeze mnie Dorota Czerwińska. Od tej części nie mogłam się oderwać. Tradycyjnie pod koniec opowiadania można znaleźć ankietę i spróbować Autorce podpowiedzieć, jak ma to wszystko dalej się potoczyć.

Komentarze

  1. Kryminalne, więc raczej nie dla mnie, ale super, że Tobie się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też niezbyt lubię kryminały Anka. Ale dobrze, że się podoba ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Historie kryminalne to uwielbiam!
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwroty akcji zawsze zwracają uwagę czytelnika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy dodało komentarz, ale chciałem napisać, że raczej też nie dla mnie ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, chyba coś z dodawaniem komentarzy jest nie tak, wiem , że na tym blogu są moderowane, ale chciałem napisać, że teraz od tego typu lektur odpoczywam :-). Pozdrawiam Anka :-) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię opowiadania, więc może i te kiedyś poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio nie przepadam za kryminalnymi rzeczami, więc raczej sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kojarzę dwóch poprzednich części ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej serii, ale zaciekawiłaś mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej serii i jak na razie nie planuję po nią sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej serii i jak na razie nie planuję po nią sięgać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Gdzie kot nie może tam człowieka pośle!