Pstryk, pstryk

Podczas choroby wszystko dookoła mnie drażni i denerwuje. Radio, szczekanie psów, miauczenie kotów, głośne rozmowy domowników. Jestem zła, że tracę czas na przymusowe leżenie i na to, że nie mogę się skupić ani na czytaniu, ani na filmach, ani nawet na rozwiązywaniu sudoku. By poprawić sobie nastrój, sięgnęłam po aparat i zaczęłam przeglądać zdjęcia. Za każdym utrwalonym obrazem kryją się wspomnienia. 

Żebyście nie zapomnieli o moim istnieniu, wybrałam kilka ujęć, z których jestem w miarę zadowolona. Kto wie, może z czasem odważę się je wysłać na jakiś konkurs? W końcu ten, kto nie próbuje, nie pije szampana.









Jak tylko wrócę do siebie, nadrobię zaległości w lekturach i wyruszę na długi spacer z aparatem. 

Życzę Wszystkim zdrowia oraz optymizmu.

Komentarze

  1. Przymusowe leżenie - niby człowiek wie, że od spania i odpoczywania powinno mu być lepiej, ale jak nie ma się siły nic robić to w sumie źle działa na głowę ;<
    Wszystkie zdjęcia są bardzo ładne, ale ostatnie podoba mi się szczególnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę zdrowia i optymizmu. Pozdrawiam, 10 minut zakupów i spaceru i sprzątanie :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę na zdjęcia lasu i wydaje mi się, że to ten sam do którego ja chodzę. Wszystkie drzewa takie same 😋

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem jak trudno czasem znosić chorobę. Zdrowia! Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie uchwycona przyroda. Wysyłaj, trzeba spełniać marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja piszę ze szpitala kilkanaście godzin po operacji. Zdrówka kochana. Nie poddawaj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie takie życzenia bardziej się przydadzą! Mam nadzieję, że wszystko ok. Życzę szybkiego powrotu do domu!

      Usuń
  7. Przepiękne zdjęcia, dla mnie zjawiskowe są takie fotografie, te barwy. Jest w nich tak wiele. Rozmarzyłam się. Chyba też muszę iść na spacer z aparatem. Co do wysyłania, wysyłaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne ujęcia. Uwielbiam takie kadry. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrowia dla Ciebie, a zdjęcia są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci dużo zdrówka, mnie też niedawno sponiewierało. Twoje zdjęcia są fantastyczne. Bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia przepiękne, zdecydowanie masz oko- bardzo ładne kadry- z tymi konkursami spróbuj koniecznie <3 A przy okazji dużo, dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  12. Te zimowe kadry są przepiękne! :D Koniecznie spróbuj je gdzieś wysłać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! Myślę, że warto spróbować wysłać je na konkurs - zwłaszcza te pierwsze są niezwykle dobrze uchwycone!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo zdrowia! A zdjęcia piękne, szczególnie ujęły mnie te z prześwitami światła między gałęziami. Udało Ci się uchwycić chwilę i zamknąć ją w fotografii.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia!
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę dużo zdrówka i pozdrawiam cieplutko 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne są te kadry! Koniecznie powinny pójść dalej. Choćby na te strony gdzie się kupuje zdjęcia. Jestem każdym zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :) Odwagi! Życzę dużo zdrowia i więcej optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie ostatnio rozprasza nadmiar zajęć. :) Nie mogę się skupić na czytaniu, bo ciągle wzywają mnie jakieś obowiązki. ;) Zdrówka! Super fotki. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…