Puzzle, puzzle

Sezon wakacyjny w pełni. Są ludzie, którzy leżą na plażach nad morzem lub nad jeziorami, pływają, żeglują. Inni wybierają górskie szlaki, a co niektórzy wolą zwiedzać. Bez względu na wybrany rodzaj rekreacji z pewnością każdy chętnie usiadłby wieczorem w przytulnej, klimatycznej kawiarence lub restauracji. Takie miejsca szczególnie kojarzą mi się z urlopem i odpoczynkiem po upalnym lub forsownym dniu. Do mojego urlopu jeszcze prawie dwa miesiące dlatego też mój wybór padł na tego typu obrazek. Nacieszyłam oczy i musi mi to wystarczyć…






















Ciąg dalszy nastąpi...

Komentarze

  1. Witaj Aniu 🙂
    Do mojego urlopu dokładnie 38 dni zostało, więc rozumiem Twoje emocje. My raczej jesteśmy z tych bardziej łażących niż leżących, ale na kawkę do tak urokliwe miejsca byśmy się wybrali. Bardzo ładne miejsce.
    Zastanawiam się czy się kierujesz przy wyborze puzzli - stopniem trudności w układaniu, tematyką czy tym że obrazek jest ładny?
    Udanego tygodnia 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to układam prawie wszystko, co wpadnie mi w oko. Nie przepadam za dziećmi i fantastyką w stylu jednorożce, ale za bajkami już tak. Ostatnio od koleżanki z puzzlowej wymiany dostałam Muminki ;)

      Usuń
    2. O! Muminki to super sprawa, czekam na efekty 😁

      Usuń
    3. Za jakiś czas się zabiorę :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny obrazek.Trzymam kciuki, aby czas do urlopu szybko Ci upłynął kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obrazek, muszę w końcu ułożyć jakieś puzzle 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) można też układać na świeżym powietrzu ;)

      Usuń
    2. Tak, tylko trochę strach o nie, jak zerwie się duży wiatr 😀

      Usuń
  4. Obrazek rzeczywiście bardzo klimatyczny! ja urlop zaczynam za tydzień i się z tego cieszę choć przez zmiany organizacyjne będę miała tylko 2 tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, zjadłabym tam jakąś sałatkę makaronową i popiła kieliszkiem wina obserwując przechodniów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt końcowy robi wrażenie. Piękne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Układanie puzzli relaksuje, nawet małe dzieci:)
    Pozdrawiam pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemny, klimatyczny obrazek. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, klimatyczny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorystyka nieco jesienna, ale to nic. Efekt wspaniały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bo to klimatyczny wieczór w bocznej uliczce, liście na drzewie są, kwiatki też ;)

      Usuń
  11. Kawiarnie to moje ulubione miejsca do szkicowania oraz spożywania kofeinowego napoju bogów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kawiarnie to źródło inspiracji :)

      Usuń
    2. Najbardziej lubię przy tym rozmyślać, jakie mogą być historie ludzi wokół :D

      Usuń
  12. Jaki piękny obrazek! Dawno już nie układałam puzzli, muszę do tego wrócić. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Świetny, niedoceniany relaks, tak jak do zwykłych ćwiczeń skakanka, a wszyscy kupują mega drogie karnety na fitness.

      Usuń
  13. Witam , bardzo lubię puzzle. A jak ułożysz to co z nimi robisz. Eirzzasz na ścianie.??

    OdpowiedzUsuń
  14. Aj lubię puzzle, s co z nimi robisz jak już ułożysz. Eirzzasz na ścianie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem oprawiam i wieszam na ścianie, czasem oddaję do świetlic, najczęściej się jednak wymieniam na inne obrazki. Mam kilka stałych osób.

      Usuń
  15. Bardzo lubię puzzle, zwłaszcza tego typu, z takimi widoczkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię układać wszystkie obrazki, nawet rekonstrukcje obrazów lub budowli.

      Usuń
  16. Fajne te puzzle. Ładne kolory po ułożeniu, widać od razu, że firma dobra. :)

    Zdecydowanie szybko minęło. Na razie wszystko jest jak należy po zmianie mieszkania, nie tęsknię za poprzednim miejscem zamieszkania, co oznacza, że decyzja i wybór lokalu były udane.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma ok, to było już moje 2 z nią spotkanie i nie narzekam ;)

      Usuń
  17. Bardzo podoba mi się ten zestaw, chociaż swoją drogą podziwiam Twoją cierpliwość do układania puzzli.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękny obrazek! Jest co składać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, ale pięknie! podziwiam za cierpliwość:)
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezwykły ten obrazek. Też często podróżuję w marzeniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest najlepszy i najtańszy sposób podróżowania :)

      Usuń
  21. normalnie do oprawy w ramkę i na ścianę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet i bym tak zrobiła, ale był zamówiony do dalszego układania :)

      Usuń
  22. Ja planuję na razie jedynie przedłużony weekend w sierpniu ♥ Na dłuższy urlop muszę poczekać. A dzięki Twojemu wpisowi nabrałam ochoty na powrót do układania puzzli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę! Jakby co mam kilka obrazów na wymianę, chętnie się podzielę ;)
      Już się nie mogę doczekać do swojego urlopu, ale to jeszcze trochę ;)

      Usuń
  23. Ja jestem na urlopie macierzyńskim i ni to ma do odpoczynku :D ale to najpiękniejszy czas więc cieszę się każdym naszym dniem! :) Piękne puzzle, ten obraz fakt klimatyczny. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz się póki możesz, bo ledwo się obejrzysz, a będziesz wyprawiała 18 ;)

      Usuń
  24. Ale ładny obrazek, w moim stylu są te puzzle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim chyba najbardziej przyciąga klimat scenki i kolorystyka.

      Usuń
  25. Ależ cudowny obrazek :) Tyle w nim pięknych kolorów :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Puzzle są najlepszą formą na spokojny relaks i skupienie :) Na urodziny dostałam właśnie pudełko 1000 puzzli i kaszmirowe skarpetki. Jesienią siedziałam wieczorami w tych ciepłych skarpetkach i układałam te puzzle. To był jeden z moich najlepszych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pięknie to opisałaś ;) puzzle uspokajają, uczą cierpliwości i wytrwałości. A jak się ułoży całość to czuje się tak, jakby wygrało się w totka :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ZAPOWIEDZI

Pstryk, pstryk

Wszystko przez przewodnik...