Puzzle, puzzle

W oczekiwaniu na pierwsze oznaki wiosny zamarzył mi się kolorowy, majowy, sielski obrazek. Jest pełna uroku wiejska chatynka, kwiatów od wyboru do koloru, ptaki, koty, sadzawka, kwitnące drzewa i błękitne niebo. Człowiek po zimie nawet i najpiękniejszej łaknie ożywczych kolorów, ciepła słonecznych promieni, zapachu bzu i ptasich treli. Wraz z wiosną wraca poczucie, że żyjemy i jesteśmy szczęśliwi...

 


 










                                                           Ciąg dalszy nastąpi…

Komentarze

  1. Witaj Kochana 💜
    Piękne puzzle,nie ma co ukrywać dosyć trudne. Ale i czarny kotek się załapał na obrazek 🙂
    Ostatnio widziałam pudełko z puzzlami na 3360 elementów,to by dopiero było wyzwanie. Tylko na czym je układać???...
    Udanego wtorku 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam ładne puzzle z różnymi podobiznami kotów, ale uwaga, uwaga... na 16 tysięcy!! To jest dopiero wyzwanie i to nie tylko czasowe, ale... gdzie ludzie takie wielgachy układają...
      Miłego dnia i spokojnego tygodnia!

      Usuń
    2. 16 tysięcy elementów wow to chyba temat na pracę grupową:)

      Usuń
    3. No właśnie! No i gdzie na to miejsce po złożeniu żeby był efekt...

      Usuń
  2. I znów muszę napisać - kawał dobrej roboty Anka, pozdrawiam, ja do puzzli nigdy nie miałem cierpliwości ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Aniu są te puzzle. Podziwiam Cię , że je układasz, bo na pewno nie było to łatwe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny obrazek. Rzeczywiście kolory mogą pobudzić i wprawić w dobry nastrój!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obraz. Wyswołuje uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładny wzór, chętnie bym sobie ułożyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten obrazek zarezerwowany, ale mam mnóstwo innych :)

      Usuń
  7. Ale urocze miejsce ułożyłaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny obrazek, bajkowy. Ile kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo uroczy obrazek :) Może się kiedyś przekonam do układania puzzli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo odprężają i można słuchać przy tym książek. Dwa w jednym ;)

      Usuń
  10. Jakie urocze kotki! 💗Urzekły mnie, to najpiękniejsza część układanki hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne puzzle:)
    I ja lubię je układać, uspokajają:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, puzzle uspokajają, wyciszają, a do tego ileż przyjemności! Ja już mam z samego wybierania obrazka, który ułożę ;)

      Usuń
  12. Śliczne, podziwiam Twoje umiejętności. Puzzle nigdy nie były dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze obrazki :) gratuluję cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dość skomplikowany obrazek do ułożenia, gdyż wiele kawałków wygląda podobnie. Ale efekt końcowy jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na skomplikowane wyglądały, ale albo oszukały, albo ja miałam dobrą "fazę" do układania.

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Niestety, te były zamówione i pojechały do koleżanki :(

      Usuń
  16. Powstał bardzo ładny obraz :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne puzzle... Ja ostatnio kupiłam 2000 elementów i przyznam szczerze, ciężko mi się do nich zabrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak wygląda obrazek i z jakiej firmy :)

      Usuń
  18. Obraz jest przepiękny, taki żywy, bajkowy... ale gdybym miała go poskładać chyba bym się popłakała :D Mega trudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda łez ;) choć przyznam, że miałam w swojej "karierze" dwa obrazki, przy których płakałam z nerwów, że mi nie wychodzą...

      Usuń
  19. Jakie piękne ♥️ Ja to bym chętnie spróbowała swoich sił z 16 tys.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny sielski obrazek, uwielbiam takie klimaty ;) Zawsze podobne chatki na wsi wprawiają mnie w dobry nastrój. Podziwiam zapał do puzzli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre obrazki już cieszą wzrok, fajnie by było zamieszkać w takim domku choćby na weekend ;)

      Usuń
    2. Zgadzam się, weekend w takim domku to byłoby coś :)

      Usuń
  21. A ja wciąż nie mogę ułożyć lasu w moich puzlach z Castorland 🙈 aż mi się oddechciewa do nich wracać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłybyśmy się na coś wymienić ;P

      Usuń
    2. Haha no tak. Moje ułożone w większości. Tylko ten las... Tragedia. Wszystkie drzewa podobne do siebie i puzzle też bo castorland ma to do siebie że te puzzle między sobą mało się nieraz różnią. Krew nieraz zalewa 🤣

      PS. Jeśli chcesz poznać tą historię - statku, a niekoniecznie filmową wersję (choć jest niewątpliwie piękna) to polecam na początek książkę Waltera Lorda "Pamiętna noc" ("A Night to Remember"), tyle, że bez fotografii. Jeśli temat Cię zafascynuje - to te anglojęzyczne, które czytałam i polecam z fotografiami będą idealne. Zwłaszcza "14 April 1912: Titanic", "The Titanic Experience. The Legend of the Unskinkable Ship" lub równie dobra "Titanic. Legacy of the World's Greatest Ocean Liner" 😊

      Usuń
    3. Zacznę zatem od "Pamiętnej nocy". To bardzo ciekawy i fascynujący temat.

      Usuń
  22. Miło mi, że mazurki się podobały :-) Czyta pani inne książki, niż ja, ale zainteresowały mnie puzzle. Kiedy przyjeżdżam do córki, to często widzę specjalny stoliczek, na którym układa różne obrazki z mężem (tiaaa, jeszcze nie mają dzieci, więc stoliczek jest niski :-DD). Ale muszę przyznać, że ta chatka jest ładniejsza, niż Nowy Jork z ich ostatniego obrazka :-DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chatka jest urocza i jakaś taka swojska niż drapacze Nowego Yorku ;)
      Puzzle układam pasjami (jak to określiła koleżanka), poza tym odkryłam też malowanie po numerach i mozaikę diamentową :) odpręża.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…