Zapowiedź

 

ZAPOWIEDŹ

Wielkimi krokami zbliża się kwiecień a wraz z nim kolejna ciekawa premiera. Tuż po świętach wychodzi bowiem wznowienie komedii kryminalnej Iwony Banach.

 

Opis wydawcy

W miasteczku Zagubin zostaje odkryty pochówek wampiryczny. Część mieszkańców wpada w panikę, a inni zaczynają na tym zarabiać, malując krwawe ślady w różnych miejscach. Jakby tego było mało, nieznani sprawcy wysadzają w powietrze fioletową krowę, będącą własnością pensjonatu Krwiożerczy Piotruś. Ten wypadek uruchamia cały szereg ekscytujących wydarzeń, m.in. odkrycie zwłok turystki, w której ktoś ewidentnie zatopił swoje zęby. Policja stara się racjonalnie podejść do sprawy, jednak zdrowy rozsądek przegrywa w Zagubinie z wampirycznym szaleństwem. Szczególnie jeśli można zarobić na nim niemałe pieniądze.

Kto zagryzł turystkę?  Czym jest wampirioza? Czy specjalnie zatrudnionemu detektywowi matrymonialnemu uda się znaleźć sprawcę wybuchu?



                                      Premiera: 12.04.2023r.

Czy ktoś się skusi? Ja mam nadzieję, na dobrą rozrywkę…

Komentarze

  1. Czytałem już zapowiedź u Cyrysi. Z komedii kryminalnych czytałem i polecam Pilipiuka "Wampir z M - 3" . Pozdrawiam Anka ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. mega mi się podona zapowiedź:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie bo lubię tego typu klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie, chętnie poznam twórczość autorki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji poznać twórczości tej autorki, więc może będzie to dobry początek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak komedia kryminalna to tytuł notuję :)
    Brakuje mi ostatnio lżejszych lektur...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też tak teraz mam, szukam lżejszych lektur skoro wiosna nas nie rozpieszcza ;)

      Usuń
  7. Znam autorkę i lubię jej poczucie humoru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa zapowiedź. Dawno nie czytałam komedii kryminalnej, także jestem chętna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w planach tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się ciekawie. Lubię czasem przenieść się w takie klimaty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiedź mnie zaintrygowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę przeczytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj widzę że trzeba będzie po świętach zwrócić uwagę na tą książkę w ksiegarniach

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się naprawdę ciekawie :)
    🌷 Zapraszam również na mój artystyczny kanał :)
    https://www.youtube.com/watch?v=ko0ebwHruE4&t=51s

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi nawet-nawet. Kilka lat temu w moim regionie odkryto pochówek wampiryczny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię tę autorkę i jeszcze się nie zawiodłam na jej twórczości!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś lubiłam komedie kryminalne, ale teraz chyba mi się gust zmienił, bo żadna mi się nie podoba ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się skuszę! Lubię komedie kryminalne, a opis tej wygląda interesująco. A i okładka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa zapowiedź. Autorka ma niesamowite poczucie humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam inne książki autorki i lubię jej pióro. Jednak tę póki co sobie odpuszczam, bo mam zbyt dużo zaległości 😁

    OdpowiedzUsuń
  22. Z jednej strony humor, z drugiej strony zagadki kryminalne. Będzie ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Opis fabuły robi wrażenie i budzi ciekawość! Nie mogę się doczekać premiery.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Podsumowanie