Puzzle, puzzle

Uff, co to był za obrazek!! Koszmar! Rzeczywiście Clementoni nie na darmo wpisało w nazwę puzzli słowo Impossible. W trakcie układania robiłam sobie liczne przerwy i wyzywałam na czym świat stoi. Dobrze, że mam dwie maty do puzzli, to na drugiej mogłam w spokoju ducha tworzyć inny obrazek. Minonki niby urocze i zabawne, ale napsuły mi krwi, nadwyrężyły moją wytrwałość i cierpliwość do tego stopnia, że po ułożeniu ostatniego elementu miałam ochotę otworzyć szampana, tańczyć i śpiewać!!







       Oto efekt końcowy (do teraz śnią mi się ich gęby, wielkie oczyska i niebieskie spodenki)!


                                                            Ciąg dalszy nastąpi…

Komentarze

  1. Czekam więc na ciąg dalszy. Kawał dobrej roboty Anka, pozdrawiam serdecznie, jak wiesz - ja za puzzlami nie przepadam , hehe, nigdy nie miałem do nich cierpliwości :-))) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu cierpliwości i mnie zaczynało brakować! Prawie rzuciłam pudełkiem w ścianę, ale były dla koleżanki na wymianę, więc musiałam być dzielna ;)

      Usuń
  2. Jestem pełna podziwu.Ulozenie na pewno nie było łatwe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pełna podziwu. Ułożenie na pewno nie było łatwe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ale układania, ale efekt jest piorunujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt złagodził mozolne układanie (zajęło mi to 24 weekendy)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja również, ale ten obrazek z chęcią wystrzeliłabym w kosmos ;)

      Usuń
  6. Podziwiam Cię za cierpliwość - ja mimo tego, że uwielbiam układać puzzle to nie wiem czy odważyłabym się na układanie tego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam w prezencie ;) mam jeszcze z podobnej serii 3 inne obrazki, ale one już wyglądają na łatwiejsze... czas pokaże ;)

      Usuń
  7. Podziwiam Cię za wytrwałość i dobry wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  8. Minionki! Jak ja je lubię. Niezmiennie podziwiam za wytrwałość. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też lubiłam Minonki, po obrazku już mniej ;)))

      Usuń
  9. O matko! Ale je musiało się ciężko składać! Przecież wyglądają tak podobnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam układać puzzle, z tymi pewnie miałabym dużo trudności 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu przyznam, że łatwe nie były, ale za to większa satysfakcja.

      Usuń
  11. Podziwiam cierpliwość i wytrwałość!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mieni mi się w oczach od patrzenia na te... oczy. Liczne oczy. Mnóstwo oczów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam cierpliwości do układania puzzli. Ostatnio pokusiłam się na obrazek z niedźwiedziami polarnymi na śniegu i wszystko zlewało mi się w jedno tło.

    OdpowiedzUsuń
  14. podziwiam serio:D ja bym rzuciła w kąt xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, gratuluję wytrwałości i cierpliwości w ułożeniu tych trudnych puzzli! Rozumiem, że nie było to łatwe zadanie, ale zakończenie go musiało być prawdziwą ulgą i satysfakcją. Minionki wydają się być wyjątkowo trudnym wyzwaniem. Czas na zasłużony odpoczynek po tych intensywnych momentach układania puzzli! :D

    🍀Dollka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) by się na dłużej nie zniechęcić do układania rozpoczęłam kolejny obrazek i nowość dla mnie - malowanie po numerach.

      Usuń
  16. Dostaję zawrotów głowy od samego patrzenia na nie :) Gratuluję, że dotrwałaś do końca.

    OdpowiedzUsuń
  17. O jeżu kolczasty!! Masakra! Ja bym nie dała rady!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie ♡
    o matko i córko! Już od samego patrzenia na te zdjęcia plącze mi się obraz w oczach a co dopiero jakbym miała te puzzle ułożyć :D Level ekstremalny, zdecydowanie :D Podziwiam!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany, to dopiero wyzwanie! Poza tym skoro Ty, doświadczona układaczka, tak klęłaś, to nie wyobrażam sobie jak do tego wyzwania podchodzi ktoś, kto ma mniejsze umiejętności! Impossible! ;) Bardzo lubię minionki, ale ten obrazek to chyba byłoby dla mnie za dużo. :D Gratuluję anielskiej cierpliwości. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to było wyzwanie, ale podołałam i jestem z siebie dumna ;)
      Teraz inne obrazki wydają się proste ;)

      Usuń
    2. Hah, wyobrażam sobie! Dumna być powinnaś, bo myślę, że bardzo wiele osób podjęło wyzwanie, a odpadło po drodze. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…