Ankieta + zabawa + opowiadanie! Cz. II

Nie tak dawno przedstawiałam Wam propozycję Agnieszki Peszek, znanej z książek Przez pomyłkę czy Dziewczyna z wnęki, dotyczącej wspólnej zabawy polegającej na wypełnieniu ankiety po przeczytaniu krótkiego opowiadania kryminalnego. Opowiadanie miało tytuł I co dalej? Teraz Autorka udostępniła kolejnego darmowego e-booka.

W części II opowiadania dowiadujemy się, jak dalej potoczyły się losy Anny i jej córki oraz narzeczonego Filipa. Przyznam, że byłam zaskoczona. Ciekawa jestem czy ktoś odkryje swój pomysł na 19 stronach opowiadania. Na samym końcu odnajdujemy link do nowej ankiety. Po jej wypełnieniu czeka na czytelników niespodzianka. Można Autorce zasugerować dodanie kolejnej postaci, wymyślić jej imię, płeć, zawód i związek z innymi bohaterami tworzonej historii. Swój wybór trzeba krótko uzasadnić. 

Kto wie, może w kolejnej odsłonie przeczytacie o wykreowanym przez siebie bohaterze?

W imieniu Agnieszki Peszek zachęcam do dalszej części zabawy.

Komentarze

  1. Dobry pomysł, życzę powodzenia i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że można poznać taką historię. Nie czytałam jeszcze pierwszej części.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super akcja!
    https://okularnicawkapciach.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie poznałam jeszcze pierwszej części.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że można Autorce zasugerować dodanie kolejnej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujący pomysł 🧐.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ciekawy pomysł! No wręcz genialny:) Niestety nie znam pierwszej części, ale akcja jest naprawdę świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam książki Agnieszki Peszek. Fajnie sie je czytało

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa akcja, ja jeszcze nie znam poprzedniej części. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…