Puzzle, puzzle

Wśród puzzlowych wzorów lubię różnorodność. Raz układam kolaż później jakiś widoczek, bukiet kwiatów, malarstwo, abstrakcję, martwą naturę, komiksy. Puzzle Mordillo Impossible z firmy Clementoni dały mi nieźle popalić. W porównaniu do sławetnych Minonków lub Zorzy Polarnej wydawały się stosunkowo proste. Cóż to była za zmyłka! Musiałam sobie robić dłuższe przerwy, bo myślałam, że dostanę oczopląsu. By pasja miała zawsze swój niepowtarzalny smaczek, są potrzebne też rzeczy trudniejsze. Wtedy osiągnięty sukces lepiej smakuje, a satysfakcja jest większa. W nagrodę za ukończony wzór zrobiłam sobie muffinki z jagodami!























A oto całość:





Ciąg dalszy nastąpi…

Komentarze

  1. I znów muszę napisać : kawał dobrej roboty Anka. Pozdrawiam ! .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję!
      Dobrego dnia!

      Usuń
  2. Pozdrawiam po 34 minutach spaceru i zakupach. W planach jeszcze cmentarz, więc poniedziałek zapowiada się energicznie ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety!! Też bym dostała oczopląsu! Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam i klaszczę! Ja wolę widoczki i zwierzaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pełna podziwu i uznania dla Ciebie kochana. To na pewno nie było łatwe układanie puzzli. Ja chyba nie dałabym rady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że jestem z siebie dumna, choć przyznam, że kilka razy chciałam już odpuścić.

      Usuń
  6. Łooo Pani, podziwiam. Naprawdę jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, te puzzle musiały być trudne, gratulacje za ukończenie. Muffinki z jagodami brzmią pysznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muffinki się należały i to w poczwórnej porcji! Uff, łatwo nie było.

      Usuń
  8. Dla mnie byłoby to zadanie niewykonalne, poddałabym się. Gratuluję wytrwałości i dobrego oka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kilka razy miałam myśli, żeby je "cipnąć" o ścianę ;P

      Usuń
  9. Trudny ten wzór, więc podziwiam, że dałaś radę. Kawał dobrej roboty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo😲 szok! Łał Łał Łał!!!
    Podziwiam anielską cierpliwość!
    Dla mnie jest to zadanie nie do wykonania, życia by mi zabrakło😅
    Uściski dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ZAPOWIEDZI

Więzy krwi

Wszystko przez przewodnik...