Pstryk, pstryk

Lubię każdą porę roku i prawie wszystkie miesiące jednak wrzesień zawsze będzie zajmował szczególne miejsce w moim sercu i w myślach. Od lat biorę bowiem w tym czasie urlop i to nie byle jaki, bo bite trzy tygodnie. Podczas tak wielu dni, choć tak szybko mijają, można rzeczywiście odpocząć i naładować baterie nie tylko do dalszej pracy, ale również przed sezonem jesienno-zimowym, w którym częściej zdarza się paskudna i dołująca pogoda lub przeziębienia. Wrzesień to czas na łapanie ostatnich chwil na leżaku. Słońce już nie pali skóry, tylko przyjemnie ją ogrzewa, starałam się dużo czasu spędzać na dworze. Posiłki jedzone na świeżym powietrzu też zawsze smakują magicznie. Do tego nadrabiałam zaległości z lekturami, puzzlami, mozaiką diamentową. Miałam mnóstwo czasu na bardzo długie spacery nie tylko takie ze zwierzętami, ale też w samotności, by się wyciszyć i przemyśleć to i owo.

 






















A zawsze z końcem urlopu nadchodzi początek jesieni…







Komentarze

  1. Piękne zdjęcia Anka, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień jest piękna i zdecydowanie ma swój urok. Zazdroszczę takiego dłuuuugiego urlopu 😀
    Cudne zdjęcia ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda pora ma swój rok, trzeba mieć tylko dobre nastawienie :)

      Usuń
  3. Te zdjęcia są wspaniałe Aniu. Masz niezwykły dar uchwycenia kadrze tego, co piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdęcia, a jeżyk jest uroczy. Uwielbiam jeże, mam do nich słabość, są urocze ;) Zazdroszczę trzech tygodni urlopu. Nigdy tyle nie miałam, ale to dlatego, że w ciągu roku wykorzystuję pojedyncze dni ze względu na dzieci ;) Fajny miałaś wrzesień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też nie miałam 3 tygodni, bo nawet nie mogłam, ale w nowej pracy tak już można z czego się cieszę ;)

      Usuń
  5. Ja też lubię wrzesień. Piękne zdjęcia natury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kadry. Taki początek jesieni to ja lubię. Czekam co pokażesz za październik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Móje ulubione to z jeżem, czerwonym liściem i kanią. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, magiczne są te Twoje zdjęcia, a jeż to prawdziwa perełka.

    OdpowiedzUsuń
  9. trzy tygodnie to faktycznie czas w którym można naladować baterie. przyjemne wizualnie zdjęcia. Kocham taką magiczną jesień

    czerwonafilizanka

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe zdjęcia Aniu. Lubię takie leśne klimaty. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ZAPOWIEDZI

Więzy krwi

Wszystko przez przewodnik...