Pstryk, pstryk

Oj lipiec dał mi się ostro we znaki. Pogoda mnie dobijała. Ranki witały chłodem i mgłą, a od południa termometr potrafił wskazywać nawet i 37 stopni w cieniu. Wieczorami i nocą gwałtowane burze nie dawały się porządnie wyspać. Jak już miało być nawet i bardzo ciepło to niech przynajmniej w miarę stabilnie a takie wahania nie były dla mnie dobre. Pewnie dla wielu z Was również. Mimo wszystko spacery jako forma aktywności musiały być. W lipcu też zadziwiająco mało czasu miałam dla siebie. Znajomi obdarowywali nas owocami i warzywami ze swojego ogródka i aż żal było z tych dobrodziejstw nie skorzystać. Po pracy więc stałam przy garach, obiad, spacer i nadchodziła pora spania, bo przed 4 wstajemy, by szykować się do pracy. Książek więc przeczytałam niewiele, może nadrobię w urlop, ale do niego jeszcze grubo ponad miesiąc…






























Tradycyjnie już ujęcia kwiatów dzikich i ogrodowych:



























Przykład jak upał rozleniwiał...



Komentarze

  1. Witaj Aniu 🩷
    Fakt pogoda gdyby była bardziej stabilna to łatwiej nawet bardzo ciepłe dni by można znieść. Mnie może nie wykańczają,ale trochę też dają się we znaki zwłaszcza w pracy bo pracuje na zewnątrz.
    Z ogrodowych dobrodziejstw trzeba korzystać,bo te masowe plony tak doskonale nie smakują. Widzę że wstajesz do pracy jeszcze wcześniej niż ja,bo ja o 4:30-5 jak już bardzo nie mogę się dobudzić 😉 to jeszcze kawał czasu do urlopu masz. Mnie zostało jeszcze 6 roboczych dniówek i od 22 zaczynam 3 tygodnie urlopu, udało mi się wywalczyć dodatkowy tydzień! 💪
    Zdjęcia jak zwykle piękne,te bele siana super wyglądają. Jeszcze nigdy koło rzadnej nie stałam blisko, tylko z auta je obserwuje jak jedziemy na urlop 😁. Kocurek cudny! Moja też takie pozy przybiera 😀
    Dużo zdrowia, sił i wytrwałości na cały lipiec i kolejne miesiące. Gorące pozdrowienia i uściski 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przy takiej pogodzie nie zazdroszczę pracy na zewnątrz. Gratuluję wyszarpnięcia dodatkowego tygodnia urlopu. W sumie uważam, że 3 tygodnie powinny być obowiązkowo. Dopiero wtedy człowiek w pełni się regeneruje i ładuje baterie.
      Oby czas do urlopu minął Ci szybko i spokojnie!

      Usuń
    2. No praca listonosza nie należy do najłatwiejszych ale daje satysfakcję.

      Usuń
    3. Ooo no właśnie zawsze mnie ciekawiło co zawodowo porabiasz, ale nie pytałam, bo nie chciałam być wścibska :)

      Usuń
    4. Aniu możesz mnie pytać o co chcesz, jestem bardzo otwarta i nie gryzę 😘a pracy swojej się nie wstydzę, wykonuje ją najlepiej jak umiem więc uważam że nie mam czegoś się wstydzić 🤗

      Usuń
    5. A pewnie, że nie ma się czego wstydzić! Ja mam na wsi też Panią Listonosz i jest o wiele fajniejsza niż ponury poprzednik.

      Usuń
  2. Pozdrawiam Anka piątkowo, po zalatanym poranku 30 minut na zakupach i sprzątanie jak co tydzień. Piękne zdjęcie, naprawdę piękne. Ja muszę co do lektur robić z nimi przerwę. Wracam 1 go września. Miłego weekendu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Mam nadzieję, że miło upłynął Ci weekend!

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia. Bardzo lubię czas żniw na wsi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja też lubię ten czas, choć zwykle wszelki hałas mnie drażni, akurat dźwięk tych przeróżnych maszyn żniwnych mnie uspokaja.

      Usuń
  4. Aniu, zdjęcia kwiatów, przyrody fantastyczne. Tak kolorowe jak tylko lato może mieć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka pogoda chyba większości z nas dała w kość, ale mnie o dziwo, spało się całkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się trochę boję burz, a szczególnie tych "suchych".

      Usuń
  6. Zdjęcia mega!! Szczególnie to, na którym pająk zdobył kolacyjkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia bardzo ładne zarówno lasu, pól jak i kwiatów. Dla mnie jednak rządzi kicia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. I ten kotek na końcu - przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia kwiatów piękne a białasek rozkoszny.Niech szybko mijają dni do wyczekiwanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, do urlopu jeszcze trochę, ale zawsze się pocieszam, że z każdym upływającym dniem mam do niego bliżej!

      Usuń
  10. Pogoda nie rozpieszcza i chociaż lubię ciepło, to upały mnie wykańczają. W dzień we własnej skórze za gorąco a w nocy nie ma jak odpocząć bo mieszkanie nie stygnie tak szybko.
    Serdecznie współczuję tych pobudek w środku nocy, kiedy najlepiej się śpi. Znam to uczucie bo lata całe pracowałam w systemie zmianowym, więc albo noc niespana albo niedospana:)
    Teraz już mam wreszcie stale urlop:) i nic nie muszę:)
    Fotki cudne! ale ścierniska i bele sprasowanej słomy wprowadzają już inny klimat, schyłek lata.
    Siły i cierpliwości życzę i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Fajnie, że już "nic nie musisz", mam nadzieję, że w urlop naładuję baterie i będzie mi się chciało ;P

      Usuń
  11. Prześliczne fotki Aniu, widać, że jesteś osobą wrażliwą. Ja też źle znoszę upały, a zapowiadają kolejne. Życzę dużo zdrówka i tylko dobrych dni.

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie pogody lipcowe kompletnie dobijały tymi upałami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było aż za ciepło, a w weekend nawet nie można było posiedzieć na słońcu, bo nie opalało a wręcz parzyło.

      Usuń
    2. ja unikam słońca, nie lubię się opalać;p

      Usuń
  13. Kociak to jak mój Fifi i te jego śpiące pozy!
    Piękne zdjęcia lipcowych dni!
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię twoją serię pstryk pstryk! Zawsze znajduję tu inspirujące kadry :) Tym razem również pełno wspaniałych ujęć, cudne pokazuje się przyroda na twoich fotografiach :) Co do pogody... oj była kapryśna. Ta sierpniowa nie wiele lepsza... ale nie narzekam. Zaraz przyjdzie zima i będzie zimno, a ja nie znoszę zimna xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie ucieszyły Twoje słowa i dały motywację do dalszych działań!

      Usuń
  15. Ciekawe ujęcia :) Obyś znalazła w sierpniu czas na czytanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Ciebie otrzymać taki komplement to jak zdobyć medal na igrzyskach :*

      Usuń
  16. kot taki zrelaksowany aż miło sie robi. Koty to chyba najbardziej fotogenczne stworzenia, obok koni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty są pod tym względem fantastyczne! Na aparacie najwięcej mam zawsze zdjęć z nimi w roli głównej, potem przyroda i psiak.

      Usuń
  17. Piękne zdjęcia, ale ostatnie najpiękniejsze 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że ostatnie spodoba Ci się najbardziej ;)

      Usuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia :) kot po prostu przesłodki, można patrzeć bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wstawanie wcześnie rano ma swoje plusy... Piękne zdjęcia, uroczy kociak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię wcześnie wstawać, szkoda mi dnia nawet pochmurnego. W urlop też jak wstanę o 6 to już czuję, że jestem spóźniona ;P

      Usuń
  20. Świetne zdjęcia kwiatów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż szkoda, że upały je tak szybko zmęczyły. Dwa dni i po kwiatach :(

      Usuń
  21. U nas było tak mało tych upalnych dni, że ja wcale tego nie odczułam. Co zachwycałam się słońcem i piękną pogodą to za chwile przyszła burza i deszcz, który to wszystko popsuł.
    Piękne zdjęcia, świetna pamiątka. Muszę też pomyśleć o takim wpisie zdjęciowym :)
    Kotek słodziak, ale pewnie było mu gorąco..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisy zdjęciowe zawsze sobie cenię :) w upały w sumie to właśnie zwierzaki męczyły się najbardziej.
      Pozdrawiam i wszystkiego dobrego!

      Usuń
  22. Mnie też wykańczały upały. Fajne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię gorące dni, jednak tym razem było ich aż nadto! Piękne zdjęcia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No słoneczko i temperatury przegięły. Aż szkoda, bo mogły być to piękne dni a nie męczące.

      Usuń
    2. Uwielbiam te twoje zdjęcia Aniu, są przepiękne. Masz niezwykły talent do zatrzymywanie piękna w kadrze. Co do pogody, to faktycznie ta nieustanna huśtawka była męcząca. Może teraz trochę się uspokoi. 💖😍

      Usuń
  24. Ta pogoda nie pozwala się skupić, ale za to twoje zdjęcia ogląda się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę, już niedługo następna porcja :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ZAPOWIEDZI

Wszystko przez przewodnik...

Sens lajków i serduszek