Pstryk, pstryk

Kwiecień z początku zaskoczył niesamowicie. Przede wszystkim wywołał szok termiczny, bo kto by się parę lat wstecz spodziewał, że nadejdzie taki czas, że w tym miesiącu temperatura przekroczy 30 stopni w cieniu? Co prawda po kilkunastu dniach temperatura spadła w nocy do – 5, ale uważam, że na upały przyjdzie jeszcze pora.

 













Kwiecień to kwiaty w domu i w ogrodzie…




















Korzystając z chwil poświątecznych, kiedy większość wyjadała potrawy i ciasta, by się nie zmarnowały, udaliśmy się nad kolejne jezioro w okolicy. A właściwie jeziorko, z mini dostępem do wody, bo reszta akwenu jest ogrodzona przez prywatne osoby z wykupionym dostępem. W chwilach ciszy i spokoju zazdroszczę tym ludziom, że mogą wypić poranną kawę z widokiem na jezioro, ale w sezonie moja zazdrość się ulatnia w tempie ekspresowym. Za kilka tygodni będzie gwarno i tłoczno.









Komentarze

  1. Piękne Kadry Aniu! Piesek jaki już duży!
    Piękny spacer nad tym jeziorem. Ja uwielbiam wszelkie akweny wodne, a więc zawsze takie widoki mnie fascynują! Udanego tygodnia 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam wodne akweny, szkoda, że do morza nie mam za blisko, bo już mi się ckni do morskiej bryzy.

      Usuń
    2. To masz tak jak ja! Też uwielbiam morze, zwłaszcza nasze! Jeszcze 3 tygodnie i trochę pooddycham morską bryzą 😁

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia Anka, jest na co popatrzeć faktycznie. A u mnie dziś w nocy ostro padało, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała żeby i u nas popadało. Robi się sucho jak pieprz.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajne!! Mój ulubiony za miesiąc kwiecień to chyba dmuchawiec, kwiaty jabłoni, psiut i jeziorko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda naprawdę szaleje, ale ja lubię ciepełko. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ciepło, ale takie mało ekstremalne ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam spacery nad wodą i obserwację przyrody. Idealny sposób na wyciszenie, zdrowy relaks.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kadry. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. po upałach znów teraz ma być ochłodzenie. Nie ogarniam tej pogody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nawet chyba nie warto, i tak za pogodą się nie nadąży

      Usuń
  8. Ale piękne widoki! Oj tak, temperatury szalały jak w lecie :) Szczerze to nawet cieszę się, że się ochłodziło, bo powrót do szkoły i pracy jest dzięki temu mniej bolesny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szok termiczny był niezły, ale to dobrze, bo uwielbiam takie wysokie temperatury 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhhh... ja niezbyt dobrze reaguję na wysokie temperatury, chyba w poprzednim wcieleniu urodziłam się w Skandynawii :)

      Usuń
  10. Kwiecień plecień bo przeplata jak to mówią. Pogoda była naprawdę zaskakująca. Na szczęście w maju zaczęła się normować :) Same ciekawe kadry, wszystkie zdjęcia są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Trzymajcie się bez względu na pogodę!

      Usuń
  11. Przepięknie! Ja zdążyłam się już lekko opalić przez te upały. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po mnie też buszują widma promieni słonecznych :)

      Usuń
  12. oj taka poranna kawa czy hebatka z widokiem tak cudnym to świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku do czasu, później nie ma co zazdrościć ;) pijani śpiewacy o 5 rano to już wątpliwa przyjemność

      Usuń
  13. Fajne kadry, nad jeziorem potem rzeczywiście będzie głośno, tłumnie i malo komfortowo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna wiosenna relacja. W tym roku pogoda pozytywnie zaskoczyła na majówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny mix zdjęć, pozdrawiam serdecznie 😉

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie uchwycone momenty, dmuchawca też ostatnio fotografowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Twoich ust taki komplement liczy się podwójnie.

      Usuń
  18. Dmuchawiec taki skromny, a daje tyle radości. Dzieciaki uwielbiają

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze piękne zdjęcia :) I co za uroczy pies!
    Galene

    OdpowiedzUsuń
  20. Super sesja zdjęciowa. Kwiecień rzeczywiście wywołał szok termiczny. Wszak nie zawsze jednego tyggodnia masz 30°C a następnego drapiesz szyby w samochodzie bo masz przymrozki...
    Miejmy nadzieję, że teraz od zimnej Zośki już w końcu zrobi się jedna temperatura - ta ciepła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt, żeby pogoda się ustabilizowała, to i nastrój będzie lepszy :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Człowiek z gór