Puzzle, puzzle

Nie przepadam zbytnio za układaniem puzzli mających orientację w pionie. Mało co widzę „u góry”, muszę się wiecznie przesiadać, bo mata matą, ale boję się ją obracać i przekręcać jak już na niej są ułożone elementy. Tym razem jednak wybrałam Clementonii z serii Life. Dostałam w prezencie od męża, a więc grzech nie ułożyć! Układało się przyjemnie, ale musiałam robić sobie przerwy ze względu na ograniczoną „kolorystykę”. Nabiedziłam się z poskładaniem „góry”, ale efekt końcowy łagodzi i osładza trudy.

 












Jak obstawiacie jaki film oglądają Ci ludzie? Patrząc na stroje i fryzury wydaje mi się, że Dawno temu w Ameryce

                                                                Ciąg dalszy nastąpi…

Komentarze

  1. Jej, to trudne puzzle do ułożenia. Podziwiam, że masz do nich cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Układałam podczas długiego urlopu, więc mogłam im poświęcić trochę czasu ;)

      Usuń
  2. Kawał dobrej roboty Anka, ja do układania puzzli nigdy nie miałem cierpliwości, pozdrawiam, po zabieganym poranku, sprzątaniu i przed myciem okna ;-))) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do innych spraw cierpliwości nie mam, ale do puzzli zawsze ;)

      Usuń
  3. Wyglądają na trudne do ułożenia ze względu na dużo podobnych elementów :) obrazek wygląda na lata 50 XX wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet podoba mi się ten motyw

    OdpowiedzUsuń
  5. Też podziwiam za cierpliwość! Wow. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, te puzzle na pewno trudno się układało. Aniu, brawo Ty.🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję bardzo. Aż tak bardzo źle nie było :)

      Usuń
  7. Wow, jestem pełna podziwu. Ja nie siadam do puzzli powyżej 500, bo nie mam do nich cierpliwości. Do tego jeszcze mój kot co chwila podkłada pojedyncze elementy. A tutaj jeszcze biało-czarne... Mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię układać też elementację na 500. Mają bardzo ciekawe i różnorodne wzory. Moje koty na szczęście nie przeszkadzają mi ani w układaniu, ani w mozaice diamentowej ;)

      Usuń
  8. Dosyć nietypowy obraz puzzli, ale fajne :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że to dość nietypowy wzór, ale ile można układać zamki lub widoczki ;)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  9. O matko! Ależ trudne puzzle. I tak właśnie próbuje sobie przypomnieć kiedy ostatni raz układałam puzzle i wyszło mi że z 8 lat temu 🥴
    Tym bardziej podziwiam wytrwałość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 lat, to jeszcze nie tak źle! Mnie to odstresowuje, przy układaniu słucham też albo książki albo ulubionej muzyki.

      Usuń
  10. Czyż nie są to magiczne chwile, gdy puzzle składają się w spójny obraz? Rozumiem, że czasami orientacja w pionie może sprawiać wyzwania, ale cieszę się, że wybór Clementonii z serii Life okazał się udany! Co do filmu, stroje i fryzury rzeczywiście mogą sugerować coś w stylu "Dawno temu w Ameryce". A może to tajemnicza podróż przez różne epoki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym razie taka podróż przez różne epoki byłaby niezwykle interesująca i inspirująca!

      Usuń
  11. oj ja nie mam cierpliwości do puzzli ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam puzzle, ale te są mega trudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo muszę stwierdzić, że układałam już trudniejsze. Np. zorzę polarną. To był koszmar!!

      Usuń
  13. Bardzo lubię puzzle, te wydają się bardzo trudne 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś podziela moje zainteresowanie :)

      Usuń
  15. Bardzo fajny ten obrazek, taki inny. Nie wiem, czy dałabym radę ułożyć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne. Uwielbiam układać puzzle, ale niestety to czasochłonne i wciągające zajęcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, czasochłonne to zajęcie. Ja układam głównie w weekendy lub w czasie urlopu.

      Usuń
  17. Ojej ależ masz cierpliwość , zdrowe oczy i czas 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW, czyli puzzle to nie tylko Kubusie Puchatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no nie tylko ;) To i tak pikuś, są obrazki, które mają 6 tysięcy elementacji...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Człowiek z gór