ZAPOWIEDŹ

 

---- ZAPOWIEDŹ ----

 

Już 23 sierpnia 2023 nakładem Wydawnictwa Dragon wyjdzie kolejne wznowienie książki Iwony Banach zatytułowanej Klątwa utopców. Autorka słynie z bardzo oryginalnego poczucia humoru, które nie wszystkim pasuje. Jedni przy jej książkach się dobrze bawią, innych lektura drażni. Ja zawsze jej daję szansę właśnie przez to specyficzne poczucie humoru i postrzeganie naszej rzeczywistości. Tej książki jeszcze nie czytałam i jestem jej bardzo ciekawa.

 

Opis wydawcy

Najważniejszym wydarzeniem w życiu Dagmary ma być jej zbliżający się ślub. Plany przyszłej panny młodej krzyżuje jednak matka, która wysyła ją z pomocą do dziadka. Staruszek to dość specyficzna postać – koszmar dla każdego cywila, bo czuje się nadal jak Generał, co skutkuje między inny ucieczką każdej z jego gospodyń.

Dagmara decyduje się na odwiedziny dziadka wraz z przyjaciółką Kingą. Na miejscu okazuje się, że staruszek zniknął. W dodatku wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na… porwanie. Chcąc nie chcąc, (a bardzo nie chce) wnuczka rusza na poszukiwania porywaczy i uprowadzonego. Na miejsce dociera też specjalna ekipa ratunkowa, która zostaje ulokowana w zrujnowanym budynku dawnego szpitala psychiatrycznego. Okazuje się, że Romantyczne Roztocze wcale nie jest takie romantyczne z tabunami komarów, dziwnymi wydarzeniami oraz „utopcami”.

Skąd w spiżarni zwłoki pomocy kuchennej?

Dlaczego narzeczony Dagmary zaczyna budzić podejrzenia?

Jakie tajemnice kryją ruiny szpitala psychiatrycznego?

 A Wy co sądzicie o książce?

Komentarze

  1. Czekam na Twoje wrażenia po lekturze tej książki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba po nią sięgnę Anka, sporo dobrego w innych zapowiedziach też czytałem, pozdrowienia :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy lekturze tej książki na pewno będzie dużo śmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię emocjonujące książki skrywające tajemnice.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że wiele osób chętnie sięgnie po tę książkę. Ja jednak póki co skupiam się na swoim tbr.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa zapowiedz ;-) Czekam na wrażenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli to jest wznowienie, to kompletnie umknęła mi premiera / opinie o pierwszym wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak piszesz, poczucie humoru ma bardzo specyficzne, ale ja ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja lubię tę autorkę! jest świetna!

    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi ciekawie, ale to chyba nie ko końca moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam jedną z książek autorki. Może kiedyś... sięgnę też i po ten tytuł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Brzmi ciekawie, ale czekam na twoją recenzję i opinię :) Wygląda na to, że ta książka może być dla mnie :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest w drodze, ale zajmę się nią dopiero pod koniec następnego tygodnia. Mam już inne zaawansowane czytelnicze plany ;) Byle do urlopu!

      Usuń
  13. Kiedyś jakoś bardziej lubiłam tego typu książki, teraz chyba wolę krwawe thrillery :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie tak krwawe, a przynajmniej bez opisów jak u Cartera ;)

      Usuń
  14. Chętnie przeczytałabym jakąś fajną komedię kryminalną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ta się nada ;) ale kilka ciekawych już mi się trafiło i to różnych autorów.

      Usuń
  15. Jestem ciekawa, ale bardziej Twojej recenzji niż samej książki :) Komediom kryminalnym mówię zdecydowane nie, a ten oryginalny humor mnie niepokoi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pisać z humorem trudno, bo to rzecz gustu. Jedni wolą czarny humor, inni absurd a jeszcze innych cieszy puszczenie głośnego bąka ;)

      Usuń
  16. Komedie kryminalne średnio mi podchodzą, ale czasami autorowi/autorce uda sie wstrzelić w moje poczucie humoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - wstrzelić się w czyjeś poczucie humoru to trudna sprawa :)

      Usuń
  17. Nie znam autorki, ale lubię takie klimaty kryminalne z humorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba pośmiać się i ze spraw poważnych i przyziemnych.

      Usuń
  18. Jak ja dawno komedii kryminalnej nie czytałam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się naprawdę ciekawie! Czekam na recenzję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię komedie kryminalne, ale ostatnio humor mi coś zdechł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przez te anomalie pogodowe? Oby brak humoru był tylko chwilowy!

      Usuń
  21. Ja w sierpniu mocno ograniczyłam współprace, bo potrzebowałam nieco oddechu i by totalnie się nie zakopać 😉 I choć lubię książki autorki, to tym razem spasowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, książka jest świetna mam nadzieję, że dziś uda mi się ją skończyć, ale jeszcze czeka mnie rehabilitacja. I jak to u Perr, nowa odsłona - obyczajówka - ale trup jest ;)

      Usuń
  22. Nigdy wcześniej nie słyszałam o książce. Z Twojego komentarza widzę, że jest fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mi się podoba, jestem w połowie książki ;)

      Usuń
  23. Utopce? Brzmi intrygująco - jestem ciekawa, czy będą w środku jakieś słowiańskie motywy, czy to tylko taki zbieg okoliczności.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…