Puzzle, puzzle

Okres wakacyjny trwa w najlepsze, a więc na mojej puzzlowej macie nie mogło zabraknąć obrazka kojarzącego się z letnim wypoczynkiem i zwiedzaniem. Niestety znów od Trefla, ale dostałam w prezencie i jak się to mówi, darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda. Nie zaglądałam więc, a dzielnie zabrałam się za układanie, słuchając mojej ulubionej muzyki filmowej. Ku mojemu zdumieniu bardzo miło spędziłam czas, tym bardziej że akurat w tym przypadku Trefl się postarał. Tak więc miałam zero nerwów a maksimum przyjemności. Swoją drogą chętnie bym taki zamek zwiedziła. Najlepiej wieczorową porą…

 


 







Efekt:


                                                                 Ciąg dalszy nastąpi…

Komentarze

  1. Gratulacje, kawał dobrej roboty, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny obrazek, chciałoby się znaleźć w jednym z tych balonów. Widok musi być piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te obrazki ale ile pracy wymagają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamek piękny, bajkowy! Jak zwykle podziwiam za wytrwałość i cierpliwość. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Wow, kawał dobrej roboty :) Efekt świetny :) Podoba mi się ten obrazek ^^
    Gratuluję i podziwiam, może na nowo przekonam się do puzzli :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, to naprawdę ciężki motyw do ułożenia!
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten akurat poszedł dość gładko. Niedługo opublikuję obrazek, który mi tak napsuł krwi i nadwyrężył cierpliwość, że po włożeniu ostatniego elementu miałam ochotę otworzyć szampana!!

      Usuń
  7. Piękny widoczek, lubię zamki. Gratuluję ułożenia, bo ja dopiero mam zamiar debiutować w takich puzzlach po 1000.
    Jak długo układałaś? Pytam, bo ja mam dwa takie po 1000- Martwą naturę - kwiaty( Castorland) i Visby, Gotland ( Tactic)
    A przy okazji dziękuję, bo zaczęłam oglądać pudełka i znalazłam widoczek, który na próżno szukałam w haftach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ułożysz to prześlij mi obrazki. Ja mam ich całe mnóstwo i się wymieniam gwarantując kompletność :)
      Jak długo układałam trudno mi powiedzieć, bo wolne mam weekendy, a i tak nie zawsze mam chęć i czas na układanie (leń, goście, zaległości czytelnicze). Ten układałam z 4 dni, ale jakbym miała zliczyć godziny, to wyszło by mi jakieś 15-16.
      Na imieniny dostałam obraz do pomalowania "po numerkach". Farby i pędzle w komplecie. Zamierzam wypróbować swoich sił w urlop.
      Pozdrawiam!!!

      Usuń
  8. Super puzzle - chętnie układam tego typu obrazki. Nawet mam w domu podobny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tylko zamek, ale to są fascynujące obiekty, które pobudzają wyobraźnię.

      Usuń
    2. No dokładnie. Mnie układanie takich obrazków bardzo relaksuje.

      Usuń
  9. świetne puzzle - zamek piękny

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy motyw puzzli. :)

    Fajnie, że spodobała się książka dzięki mojej recenzji.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam puzzle na 1000 kawałków z wilkami gigantami, kupiłam je za dzieciaka. Nadal chcę je kiedyś ułożyć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Powstał piękny obraz z tych puzzli :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne puzzle. Przypomniałaś mi o tym jak dawno nie układałam puzzli. Może czas w końcu na to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większością puzzle kojarzą się z dziećmi, ale jest tyle ciekawych obrazków, że coraz więcej dorosłych układa. Znajomy ostatnio znalazł puzzle z lokomotywami świata na 5000. Na tyle to nawet ja nie układam :)

      Usuń
  14. Piękny obraz :) rzeczywiście miło byłoby zwiedzić taki zamek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten wzór. Zamek wydaje się baśniowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baśniowy, no i wyobraźnia działa - co znajduje się w środku ;)

      Usuń
  16. Uwielbiam układać puzzle 😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam układać puzzle, a ten widok jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Och! Jak dawno nie układałam puzzli. Uwielbiam. Imponujący obrazek poskładałaś!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puzzle to moja pasja tuż po książkach, może w urlop odkryję kolejną - malowanie po numerach :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  19. Spojrzałam na ten zamek i też sobie pomyślałam, że chętnie bym go zwiedziła

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem obecnie na etapie układania puzzli z 300 elementów i muszę szczerze przyznać, że nie jest to dla mnie takie proste, jak się początkowo miało wydawać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…