Pstryk, pstryk

Kolejny miesiąc minął błyskawicznie. Miałam wrażenie, że budzę się w poniedziałek rano by wstać do pracy, a po 5 minutach już jest kolejny weekend. W lipcu najbardziej dokuczliwie były upały i duchota. Nic się nie chciało, w głowie huczało, serce łomotało i piłam hektolitry wody. Nawet nocami nie można było odpocząć od wysokich temperatur. Sucha ziemia aż płakała z braku wody i chwil orzeźwienia. Mimo wszystko udało mi się pójść na parę spacerów z samego rana, bo tylko wtedy było w miarę rześko, spokojnie i cicho. Tylko ja i natura –  to potrafi dać porządnego kopa na cały dzień!



























Komentarze

  1. Piękne kwiatki, ciekawe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Twoich ust taki komplement, to jakby dostać nagrodę :)

      Usuń
  2. Ja też nie wiem, kiedy ten czas mija.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, umiesz wychwytywać niuanse przyrody. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - wiesz jak zmotywować do dalszych działań ;)

      Usuń
  4. Aż się rozmarzyłam gdy pomyślałam o takich porannych spacerach... szczęśliwi Ci, którzy mają taką możliwość :D <3 Zdjęcia cudne, szczególnie zauroczyły mnie te z mrówką i motylkiem na Jakubku :)))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z motylem na Jakubku było mnóstwo "przymiarek" ;) zakradałam się, śledziłam czatowałam, aż się udało ;)

      Usuń
  5. Wystarczy tylko się rozejrzeć, aby zdać sobie sprawę z tego, jak wiele piękna jest wokół nas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia - szkoda, że lipiec minął tak szybko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia. Ja też nie cierpię upałów 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że aż takie upały już nie wrócą.

      Usuń
  10. Pięknie uchwycona natura! Najbardziej spodobało mi się ujęcie mrówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę że czas minął Ci naprawdę ekspresowo, sama nie lubię upałów, mnie też rozleniwiają

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana
    I mnie sprawia radość kontakt z naturą🍀🌼🌳
    Serdeczności moc przesyłam w deszczowy dzień☔🍰☕🌸🤗

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia :) spacer w lesie i podziwianie natury to coś bezcennego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, szczególnie kwiatów!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja trochę z sentymentem wspominam upały, ale to ja. Jestem nieco ekscentryczna, jak chodzi o temperaturę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jak jest ciepło i grzeje słońce, ale jednak 35 w cieniu to było dla mnie zbyt wiele :) jestem raczej typem skandynawskim.

      Usuń
  16. Te wakacyjne miesiące zdecydowanie mijają za szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się już starzeję, bo mi każde miesiące już szybko mijają ;)

      Usuń
  17. Wszystkie zdjęcia uważam za ciekawe. W każdym jest to "coś".

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe zdjęcia. Nie ma jak spokojne spacery! Bardzo nie lubię upałów, też czuję się wtedy słabo, więc doskonale rozumiem. Ostatnio jest nieco deszczowo, ale szczerze... mi to nie przeszkadza. Ziemia jest na pewno wdzięczna za tę dawkę wody. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też deszcz nie przeszkadza, a ziemia ponownie rozkwita, jak wiosną, co cieszy oko :)

      Usuń
  19. zdjęcia kwiatów cudowne takie żywe:)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie niestety podobnie z pogodą w lipcu. Susza i bardzo wyschnięta ziemia, nawet w lesie. Oby teraz było lepiej, bo aż przykro spacerować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że po tym deszczowym tygodniu już jest trochę lepiej.

      Usuń
  21. Ten czas tak szybko leci, że czasami mam również takie wrażenie. Jeszcze chwile temu mieliśmy czerwiec, a tu proszę zaraz wrzesień i tak czas nam leci ;) Dlatego łapmy te chwile ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Trzeba cieszyć się każdym momentem i każdym drobiazgiem.

      Usuń
  22. Jakie cudne zdjęcia, napatrzeć się nie mogę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i jeszcze bardziej się cieszę, że się podobają!!

      Usuń
  23. Ślicznie. Dziś wybieram zdjęcie z żuczkiem i z liliowcem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żuczek miał śliczne opalizujące barwy, zdjęcie tak dobrze nie oddaje jego całej urody.

      Usuń
  24. Za mało ostatnio spaceruję, to pewne :) Może w weekend się uda ♥ Świetne zdjęcia, aż zachciało mi się potuptać z aparatem i poszukać momentów i miejsc do uchwycenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz u mnie prawie bez przerwy pada, więc spacery są uzależnione od tego czy trafię w okno pogodowe ;)
      Niby z cukru nie jestem, ale za 3 tygodnie zaczynam urlop i nie chcę się przeziębić ;)

      Usuń
  25. Cudne te zbliżenia na kwiaty!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…