Pstryk, pstryk

Patrzę w kalendarz i własnym oczom nie wierzę. Kończy się czerwiec, a więc nie tylko kolejny miesiąc za nami, można śmiało stwierdzić, że za nami półrocze! Nie wiem, kiedy to minęło. Czerwiec nie rozpieszczał. Rozpoczął się silnymi nocnymi przymrozkami, a potem nastała długotrwała susza. Część roślin niestety mi padła, część powoli odbija, ale w ogrodzie nie jest aż tak barwnie i kolorowo jak było o tej samej porze w zeszłym roku. Niemniej jak zwykle chodziłam z aparatem i starałam się uchwycić momenty, które za jakiś czas będę z przyjemnością wspominać.































Pochwalę się też cudowną bakopą oraz daliami, które kwitną mi jak szalone! Miałam jeszcze przepiękną lantanę, ale niestety nie wytrzymała warunków pogodowych, a pelargonie dopiero odbijają i wypuszczają kwiatowe pąki. W lipcu powinny przepięknie zakwitnąć i cieszyć oko.





                                                  Spokojnego i przyjemnego weekendu!!!

Komentarze

  1. Również i Tobie spokojnego i przyjemnego weekendu Anka, zdjęcia super, pozdrowienia :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są te zdjęcia.❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się to z niebem :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli w lipcowym poście pstryk pstryka możemy liczyć, że a nuż zobaczymy te pelargonie :) Czerwiec nie rozpieszczał - to fakt. Pamiętam poprzednie lato. Gorący czerwiec i jeszcze gorętszy lipiec. W tym roku to jakaś jedna wielka porażka z tym latem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też ciężko uwierzyć, że minęło juz pół roku. Kiedy to zleciało...

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybko zleciało. Ładne zdjęcia i piękne dalie! Miłego. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezusku, piękną masz tę okolicę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas pędzi jak szalony... Piękne kwiatowe kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Sama nie mogę uwierzyć, że czas tak szybko leci. Dopiero co kupowałam kalendarz na ten rok a tu chwila moment, nim się obejrzę będę musiała go wyrzucić! Trzeba korzystać z każdej chwili jaką mamy, bo uciekają bardzo szybko. Piękne zdjęcia, uwielbiam takie serie, bardzo inspirujące. Twoja okolica jest naprawdę zachwycająca!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz 100% rację, trzeba każdy dzień z życia wyciskać jak cytrynę, czas szybko leci...

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia:) Czerwiec minął błyskawicznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podobają, boję się, że lipiec też szybko zleci...

      Usuń
  11. Ja też nie mogę uwierzyć w to jak ten czas szybko leci. Dopiero co był początek roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia: i te robaczki na rumiankach, i polna droga, i mrowisko, i niebo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten czas naprawdę pędzi. Piękne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. ale lubię zdjęcia przyrody:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Obłędne zdjęcia — to moje klimaty, które uwielbiam. Dalie posadziłam w domu z nasionek, ale po przesadzeniu nie przetrwały, a Twoje piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się, że zdjęcia się podobają. Szkoda Twoich dalii :(

      Usuń
  16. Lubię takie zdjęcia. Trzecie od góry- mój faworyt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach czerwiec... :) Piękny moment roku, nawet mimo przymrozków i suszy. Wspaniałe ujęcia, a ja mam szczególny sentyment do chabrów. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…