Puzzle, puzzle

Wiem, że jestem nudna i przewidywalna, bo po raz kolejny przedstawiam puzzle z firmy Clementonii, ale co poradzę na to, że jest jedną z niewielu firm, które przypadły mi do gustu?

Teraz będę jeszcze nudniejsza. Co to jest gradient? Otóż według Wikipedii jest to:

Gradient – rozwiązanie stosowane w grafice komputerowej, polegające na wypełnieniu określonego obszaru płynnym przejściem tonalnym pomiędzy co najmniej dwoma kolorami. Kształt tego wypełnienia może być rozmaity – począwszy od prostego równomiernego przejścia pomiędzy przeciwległymi bokami prostokąta, a skończywszy na przejściu wzdłuż linii krzywej, rozchodzeniu się promienistym itp.

Rozwiązanie to stosowane jest zarówno w grafice rastrowej, jak i wektorowej, a dostępne nie tylko w programach graficznych, ale także w programach do składu i łamania publikacji, prostych programach do obróbki i katalogowania zdjęć, a nawet w procesorach tekstu. Gradienty można tworzyć doraźnie, podczas pracy nad danym obszarem, jak również korzystać z predefiniowanych w danym programie bibliotek gradientów, a nawet tworzyć własne. Jedną ze szczególnych postaci gradientu jest nadawanie cienia obiektom w celu stworzenia złudzenia ich trójwymiarowości.

Do innych sposobów wypełniania określonej powierzchni należą:

  • nadanie jej jednolitego koloru,
  • wypełnienie deseniem (mozaiką identycznych obrazków)
  • nałożenie tekstury.

źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Gradient_(grafika)

Taaa… fascynujące, ale ja mam swój „prywatny” gradient. Oto on w pełnej okazałości!



                                                            Ciąg dalszy nastąpi…

Komentarze

  1. Ojej, takich puzzli jeszcze nie widziałam. Chyba są trudne do ułożenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana zdecydowanie podziwiam. Nie wiem, czy dałabym radę ułożyć takie puzzle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich jeszcze nie układałam, ale mam tej samej firmy Impossible z Toy Story 4 :) Po pierwszej entuzjastycznej próbie czekają na więcej czasu i cierpliwości. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej samej firmy i też Impossible czekają na mnie Minonki ;) to może być jazda bez trzymanki ;)

      Usuń
  4. Kawał dobrej roboty. Pozdrawiam Anka serdecznie :-) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, to musiało być niełatwe zadanie, podziwiam cierpliwość i wytrwałość. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Borze Tucholski...układałabym. :D Myślę, że za jakiś czas się za nimi rozejrzę.
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  7. o wow! ułożyć takie puzzle=szacunek!
    https://okularnicawkapciach.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No jak nie ma budynków albo roślinek to nie dla mnie. Twoje "gradientowe" puzzle były by dla mnie jak układanie nieba, a nie lubię go układać. Bardzo nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy dodało poprzedni komentarz - coś blogger szwankuje, ale nerwy do układanek masz :-) . Ja nie mam takiej Anka cierpliwości. Pozdrawiam serdecznie :-) .

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna sprawa, muszę przyzanać, że to naprawdę robi wrażenie! 👍😃 Tutaj nie sposób się nudzić 😉 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, jakie piękne puzzle! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie miałabym cierpliwości, ale mam kolezanke, która uwielbia puzzle. Właśnie zamówiłam jej na urodziny nowe. Na ten wzór również patrzyłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam takich puzzli, choć układałam ostatnio obraz do kuchni z 1000 elementów. Mialam oczywiście pomoc😊
    Serdeczności przesyłam moc i czekam na ciąg dalszy🌸💚🍀😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie powiedziałabym, że nudne:) Musisz mieć w sobie ogromne pokłady cierpliwości i wytrwałości. Takich puzzli jeszcze nie widziałam! :) Czekam na ciąg dalszy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…