Puzzle, puzzle

Morza szum, krzyk mew, zapach gofrów, plaża pośród drzew itd. Słowem okres wakacyjny trwa w najlepsze i dlatego do układania wybrałam obrazek firmy Castorland zatytułowany Morning ride. Układało się bardzo przyjemnie, w miarę intuicyjnie. Słuchałam przy tym swojej ulubionej muzyki i robiłam przerwy na pałaszowanie lodów z bitą śmietaną dla ochłody i regeneracji. Dobierając kolejne elementy, rozmarzyłam się – chciałabym w tym roku wyjechać nad morze, choć na weekend. Na razie jednak muszę doczekać urlopu, a ten dopiero we wrześniu. 











                                                         Ciąg dalszy nastąpi…

Komentarze

  1. Piękny widok.💙 Podziwiam Twoją cierpliwość Aniu.🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chciałabym wyjechać nad morze - no, ale może za rok. Póki co urlop spędzam raczej stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam puzzle, ale niestety układam tylko od czasu do czasu, bo miejsca w domu brak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie za dużo miejsca i w dodatku mam 4 koty, ale mam matę do układania. Polecam takie rozwiązanie.

      Usuń
  4. pięknie wyszło! jak ja dawno nie miałam puzzli w rękach!
    https://okularnicawkapciach.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie one piękne. Te puzzle z rowerem są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękne te puzzle! Też bym chciała pojechać nad morze, ale w tym roku raczej nie będzie szansy, aż mi smutno bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie raczej też bez szansy, ale pomarzyć można ;)

      Usuń
  7. Ale piękne - rozmarzyłam się!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię układać puzzle. Ale Twój obraz jest , ułożony z puzzli jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny obrazek. Aż nabrałam ochoty na układanie puzzli. U mnie to zazwyczaj wygląda tak, że zaczynam, przez kilka dni mam zapał, a później coraz mniej czasu i zapału, i w końcu porzucam niedokończone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taki okres, ale jakoś go przełamałam. Może dlatego, że nudziło mi się podczas słuchania audiobooków.

      Usuń
  10. Śliczny obrazeczek wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszło, aż nabrałam ochoty na układanie puzzli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mega fajne relaksujące zajęcie takie puzzle;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bardzo mnie relaksuje, nawet jak nie mogę dopasować elementu. Teraz nad jednymi się męczę, no ale nawet w nazwie mają Impossible...

      Usuń
  13. bardzo lubię puzzle :) a te są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny widok, szczególnie uroczo wygląda ten rower.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak rower to taka wisienka na torcie. Niebieskie barwy, kosz kwiatów - cudo!

      Usuń
  15. Uwielbiam układać puzzle 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie powiem, że to dobry substytut wakacji, bo tego nic nie zastąpi, ale... To naprawdę piękny i kojący widoczek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widoczek i ulubiona muzyka, na ten moment więcej mi nie trzeba ;)

      Usuń
    2. Doskonale to rozumiem... ;) Chociaż ja dorzucam sobie jeszcze herbatę albo sok owocowy. :D

      Usuń
    3. Czasem zamiast muzyki to audiobook, a czasem kieliszek wina, w końcu wakacyjny obrazek do czegoś zobowiązuje ;)

      Usuń
  17. Malowniczy i letni jest wzór tych puzzli 😍.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Święta, święta…