Pstryk, pstryk

Z trudem, z mozołem udało mi się dobrnąć do marca. Miałam w stosunku do niego ogromne nadzieje, a miesiąc mi zrobił psikusa i robi wszystko, by dni mijały zgodnie z przysłowiem: „W marcu jak w garncu”. Jednego dnia piękne ciepłe już promienie słońca, pąki na sumaku i czarnym bzie, kilka dni później śnieżyca, gołoledź i nocna temperatura z -13. Śnieg w ciągu dnia zamienia się w deszcz, jest 6 na plusie i ogromna mgła, po czym znowu w nocy sypie śnieg i jest -7. Aż się dziwię, że przez takie anomalie pogodowe nie rozłożyło mnie przeziębienie. A skoro jestem zdrowa, choć z bólem głowy od skaczącego ciśnienia chodziłam na spacery. Z kilku zdjęć jestem zadowolona i się nimi dzielę:
























A oto Pan Łoś ukryty w gęstwinie. Trochę niewyraźny, ale nie chciałam go przepłoszyć. W końcu też pewnie z utęsknieniem szukał wiosny!



Komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia kochana. Życzę zdrówka i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia Anka. U mnie w dzień sporo na plusie, w nocy bardzo zimno. Pozdrawiam po zabieganym poranku sobotnim :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę i ja iść dziś na spacer do lasu, sprawdzić, co w nim szumi😉🌲🌳🍀
    Serdeczności zostawiam wraz z promykami słonka🌞😊🌼☕

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. Jak ja się cieszę, że już wiosna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Już tęskniłam, szczególnie za promieniami słońca!

      Usuń
  5. Przedwiośnie mamy już na pewno..za chwilę tak oczekiwana wiosna. Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ujęcia przyrody! I jeszcze ten łoś - ale Ci się udało trafić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę bliskości lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście są piękne. Szczególnie zachwyciły mnie: 1, 2, 6. Na 6 to grzyby? Uwielbiam też takie przyprószone śniegiem leśne drogi jak na czwartym licząc od końca.
    Natura potrafi zadziwić, a jeszcze, gdy znajdą się tacy jak Ty, którzy potrafią uchwycić , utrwalić jej piękno na zdjęciach i podzielić się nim z innymi, to nawet w kapryśnym marcu robi się radośnie i optymistycznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 6 zdjęciu to rzeczywiście grzyby. Co prawda to pasożyty, ale cóż... taka natura!
      Dziękuję za miłe słowa. Fotografie są amatorskie, bez obróbek, ale takie właśnie lubię... uchwycenie momentu...

      Usuń
  9. Świetnie jest tak chwytać w kadry naturę ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. marzec w tym roku był szalony - czasem słońce, czasem śnieg - zdjęcia klimatyczne i przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ta pogoda marcowa tak samo wariuje 😕 Piękne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia. Chyba wszyscy mamy już powoli dość zimy. Śnieżna specjalnie nie była (poza paroma gwałtownymi atakami), ale męczy sam fakt takiego... hm, zastoju. Byle do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byle do wiosny, ale takiej słonecznej, a nie, że przez tydzień leje jak z cebra ;) Choć deszcz też potrzebny...

      Usuń
  13. Leśne widoki to jedne z moich ulubionych, chyba po górskich zaraz.

    Co do pogody to mnie rozłożyła na łopatki, od zeszłej środy nie nadaję się do życia, kaszlę, na szczęście wygrzebałem się na tyle, by coś konstruktywnego porobić.

    Fakt, w tej z Japonii przemoc była czasami za dosłowna i za dużo jej było. Przynajmniej wiem do czego raczej nie wracać.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. W marcu jak w garncu, widać ładne klimatyczne zdjęcia. Pan łoś taki dostojny

    OdpowiedzUsuń
  15. Łoś to super gość ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia, poczułam się jak w lesie!
    https://okularnicawkapciach.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju jak zapachniało wiosną z tych zdjęć:) my na spacerze zawilce spotkaliśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe zdjęcia. Przesilenie wiosenne często daje się we znaki zdrowiu i samopoczuciu, coś o tym wiem... Na szczęście spacery pomagają. :) U nas robi się coraz bardziej wiosennie, ale dopiero teraz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te Twoje zdjęcia. Jest w nich jakaś magia. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię pooglądać stare fotografie i powspominać sobie. Każde takie zdjęcie ma w sobie własny urok spacerów czy podróży. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia 💚
    Wiosna w tym roku jest kapryśna;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marzec to miesiąc pełen niespodzianek, niemniej jednak, chwile, gdy świeci słońce, są warte wysiłku i cieszą niezależnie od temperatury. Twoje zdjęcia są piękne, dzięki nim można poczuć tę atmosferę.

    OdpowiedzUsuń
  23. „Wiosna, wiosna, wiosna, ach, to ty!”
    Nie ma to jak czar fotografii!

    OdpowiedzUsuń
  24. A to jest łoś dżentelmen tęskniący za promieniami słonka wiosennego

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super spotkanie! :) Wspaniałe zdjęcia tego pośredniego czasu. Teraz mam już nadzieję, że wiosna z nami zostanie na dłużej, bo poza pragnieniem słoneczka, i ja mam już dosyć tych ciągłych zmian pogody przez które jestem jakże pociągająca nosem, zbolała głową albo rozkojarzona jak gołąbek na dachu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, jestem w miłości szczególnie na zdjęcie 2, 3, 5, 6... Te liście rude mnie ujęły. Oooo będę częściej oglądać pstryk, pstryka 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo nowy post ze zdjęciami ;) na dwóch nawet będzie łoś!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pewnych win nie da się odkupić

ZAPOWIEDZI

Gdzie kot nie może tam człowieka pośle!